با حضور استاندار و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان انجام شد:

تحویل ۲۰ دستگاه های فتو ولتاییک به عشایر اندیکا و لالی

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۰:۲۲:۱۶
کد خبر: ۱۱۵۶۶۶۱
تحویل ۲۰ دستگاه های فتو ولتاییک به عشایر اندیکا و لالی
با حضور استاندار و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، 20 دستگاه فوتو ولتالیک به عشایر اندیکا و لالی تحویل شد.
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، عصر جمعه 6 فروردین ماه جاری در جریان سفر قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان و هیات همراه، با حضور علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تعداد 20 دستگاه های فتو ولتاییک تحویل عشایر شهرستان های اندیکا و لالی شد.

دستگاه های فتو ولتاییک، برق مورد نیاز عشایر استان شامل روشنایی و شارژ وسایل برقی آنان را تامین می کند و تنها ۱۰ درصد قیمت تمام شده این دستگاه ها از عشایر دریافت می شود و ۹۰ درصد هزینه های خرید این دستگاه ها توسط شرکت توزیع برق خوزستان تامین می شود.

با تهیه این دستگاه ها علاوه بر تامین روشنایی و رفع مشکلات سوخت و انرژی عشایر، از تخریب طبیعت و درختان توسط عشایر جلوگیری به عمل می آید.

همچنین طبق برنامه ریزی های انجام شده، تا پایان سال جاری یک هزار و ۳۰۰ دستگاه فوتو ولتاییک دیگر با هماهنگی اداره کل امور عشایر در چندین مرحله در اختیار عشایر استان قرار خواهد گرفت و بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال برای تامین این دستگاه ها هزینه شده است.

هر کدام از این دستگاه ها چهار خروجی لامپ و دو خروجی USP دارند و با طری های آنهای  قابلیت ذخیره ٢۴ ساعته برق را دارند. همچنین از مزیت های دیگر دستگاه فوتو ولتاییک می توان به حمل آسان آن اشاره کرد که عشایر در طول سفر خود می توانند آنها را با خود جا به جا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز