از سوی فرماندار ویژه آبادان؛

محدودیت های ویژه ۱۳ به در شهرستان آبادان تشریح شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۲۰:۴۸:۱۶
کد خبر: ۱۱۵۸۶۴۶
محدودیت های ویژه ۱۳ به در شهرستان آبادان تشریح شد
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با تشریح محدودیت‌های ترافیکی سیزده بدر گفت: از شهروندان می خواهم فردا در روز طبیعت، به منظور رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا، همگی در منزل بمانیم.
به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی عصر امروز با تشریح محدودیت‌های ترافیکی روز طبیعت اظهار کرد: به دلیل جلوگیری از تجمع شهروندان و شیوع کرونا ویروس در اماکن عمومی و تجمع ها، تصمیم گرفته شد که محدودیت های ترافیکی در برخی از مسیرهای سطح شهرستان آبادان اعمال شود به همین منظور از تمام شهروندان تقاضا دارم که فردا(13 به در) را در منزل بمانند تا به سلامت خود و دیگر شهروندان کمک کنند.

او گفت: انسداد مسیر بلوار شهید یاسینی حد فاصل میدان ایثار و میدان هتل کاروانسرا(پارک ۱۷ هکتاری)، خیابان دبستان از ابتدای بازار مرکزی و ورودی بلوار معلم از سمت سینما نفت و فرعی های منتهی به پارک معلم و همچنین ورودی پارک معلم از قسمت شمال میدان الغدیر و تقاطع لین یک اصلی و یک فرعی و بلوار ساحلی امام حسین علیه السلام از هر دو طرف از ایستگاه یک تا ایستگاه ۷ با تاکید بر انسداد کامل دوربرگردان ها مسدود شده اند.

فرماندار ویژه آبادان افزود: همچنین بلوار زنده یاد سالیا از میدان دریاقلی تا میدان پرواز از هر دو سمت از جمله مسیر هایی هستند که فردا با استقرار نیوجرسی بتنی شامل محدودیت ترافیکی خواهد شد.

موسوی بیان کرد: تمامیه فضاهای سبز شهری از امروز تا فرداشب به منظور ممانعت استفاده شهروندان آبیار و خیس خواهد شد.

نماینده عالی دولت در آبادان اضافه کرد: اعمال قانون خودروهای متوقف شده در مسیرهای منتهی به فضاهای سبز و همچنین تعامل فرماندهی انتظامی با عوامل اجرایی شهرداری در خصوص تعطیلی پارک های بادی مستقر در پاک پرندگان و قطع شبکه فشار ضعیف پارک پرندگان از نبش لین یک اصلی تا بلوار ولایت از جمله مصوبه های نشست هماهنگی محدودیت‌های روز سیزدهم فروردین در شهرستان آبادان است که اجرا خواهد شد.

فرماندار ویژه آبادان در پایان تاکید کرد: بخشداران اروندکنار و بخش مرکزی باید نسبت به محدودیت تردد شهروندان در روستاها طی فردا(روز سیزده به در)، اقدام های لازم را انجام دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز