دقایقی قبل؛

ترکیب تیم های نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران اعلام شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۵:۴۷:۳۸
کد خبر: ۱۱۵۹۳۶۹
ترکیب تیم های نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران اعلام شد
سرمربیان تیم های نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران ترکیب بازیکنان اصلی خود را برای دیدار هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور، امروز 14 فرودین ماه جاری میزبان تیم نساجی مازندران است که تا دقایقی دیگر این رقابت در ورزشگاه شهید بهنام محمدی آغاز خواهد شد.

در همین راستا دقایقی قبل سرمربیان دو تیم ترکیب اصلی خود را برای این رویارویی اعلام کردند.

بر همین اساس احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، ناییج پور، سجاد جعفری، نوروزی فرد، مهدی احمدی، عباس عسکری، محمد محبی، نیما انتظاری، میثم تهی دست، ساسان حسینی یازده بازیکن ارنج شده داریوش یزدی در رقابت با تیم نساجی مازندران هستند.

همچنین ساکت الهامی برای رویا رویی با تیم نفت، سعید جلالی‌راد، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسن نجفی، سعید غلامعلی‌بیگی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، محمود قائدرحمتی، حسین زامهران، کریم اسلامی و علی آل‌کثیر را به میدان خواهد فرستاد.

قضاوت این دیدار بر عهده محمد رضا اکبریان با کمک های مهدی سیفی، علی رعیت و شبیر بهروزی است و محمود رفیعی نیز نظارت بر این دیدار را بر عهده دارد.

لازم به ذکر است که تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 20 امتیاز در جایگاه دوازدهم و تیم نساجی مازندران با 13 در جایگاه پانزدهم جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز