فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در استان خبر داد:

تداوم محدودیت‌های کرونایی خوزستان/تغییر رنگ‌بندی نباید موجب عادی‌انگاری مردم شود

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۰:۰۲:۰۳
کد خبر: ۱۱۵۹۴۵۲
تداوم محدودیت‌های کرونایی خوزستان/تغییر رنگ‌بندی نباید موجب عادی‌انگاری مردم شود
فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: در وضعیت کنونی کرونا در خوزستان، تمام محدودیت‌ها مانند گذشته در شهرهای قرمز و نارنجی برقرار است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ولی‌الله حیاتی امروز 14 فروزدین ماه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در وضعیت کنونی کرونا خوزستان، تمام محدودیت‌ها مانند گذشته در شهرهای قرمز و نارنجی برقرار است.

او گفت: در شهرهای قرمز، اصناف گروه یک و در شهرهای نارنجی گروه‌های شغلی یک و دو اجازه فعالیت دارند.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان افزود: در شهرهای قرمز، یک‌سوم و در شهرهای نارنجی یک‌دوم کارکنان می توانند در محل کار حضور یابند. کنترل‌های شبانه نیز در شهرهای قرمز و نارنجی از ساعت ۲۲ تا سه بامداد ادامه دارد و ورودی و خروجی شهرهای قرمز و نارنجی نیز کنترل می‌شود.

حیاتی در پایان بیان کرد: تغییر رنگ‌بندی در خوزستان نباید موجب عادی‌انگاری مردم شود. همچنان باید فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت دیگر پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار همه مردم باشد تا از این شرایط عبور کنیم.

لازم به ذکر است که امروز فرهاد ابول نژادیان سخنگوی قرارگاه استانی کرونا ویروس خبر از خروج هشت شهر خوزستان از وضعیت قرمز داد و اظهار کرد: تعداد شهرهای قرمز استان شامل پنج شهر بهبهان، امیدیه، خرمشهر، لالی و اندیمشک کاهش یافت.

همچنین شهرهای اهواز، کارون، آبادان، شوشتر، مسجدسلیمان، دزفول، ایذه، شوش، رامهرمز، شادگان، باغملک، دشت آزادگان و ماهشهر نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند و مابقی شهرهای خوزستان در وضعیت زرد به سر می برند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز