سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد:

لزوم نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت ها در آستانه ماه مبارک رمضان

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۳:۵۰
کد خبر: ۱۱۶۰۹۰۳
لزوم نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت ها در آستانه ماه مبارک رمضان
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی ضابطه قیمت ها باید کنترل و نظارت مستمر وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور امروز سه شنبه 17 فرودین ماه  در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ویژه ماه مبارک رمضان برگزار شد، هدف از برگزاری این جلسه را بررسی آخرین وضعیت و ارزیابی بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها و سوء استفاده های احتمالی از مناسبت ماه رمضان دانست.

او با تاکید بر اینکه نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت اجناس از وظایف اصلی ستاد تنظیم بازار است، گفت: باید اقلام مصرفی و ضروری شهروندان در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به قیمت دولتی و تعاونی به نحوی فراهم شود که همه شهروندان امکان تامین اقلام را داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر اینکه تمامیه دستگاه های متولی ستاد تظیم بازار باید تلاش مضاعف در تامین کالاهای اساسی مردم داشته باشند، افزود: در بازرسی هایی که از سطح شهرستان صورت می گیرد، باید با اخلال‌گران اقتصادی و گران‌ فروشان برخورد جدی و قانونی صورت گیرد.

صبری پور بیان کرد: اداره صمت با همکاری تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها شهرستان شادگان، نظارت کافی در روزهای منتهی به ماه مبارک رمضان داشته باشند تا شهروندان در تامین اقلام مورد نیاز در این ماه به صورت کمی و کیفی مشکل خاصی نداشته باشند.

نماینده عالی دولت در شادگان در پایان اضافه کرد: بدون شک بحث تامین کالاها و مایحتاج عمومی مردم و قیمت ها از موضوعات بسیار مهمی است که دستگاه های نظارتی باید به آن توجه کنند که برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی ضابطه قیمت ها باید کنترل و نظارت مستمر وجود داشته باشد.

 

 

نظر شما