رییس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان بیان کرد:

با تعصب و غیرت فولاد مردان موفقیت در آسیا امکان پذیر است

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۴:۲۶:۳۳
کد خبر: ۱۱۶۰۹۵۵
با تعصب و غیرت فولاد مردان موفقیت در آسیا امکان پذیر است
رییس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان ضمن تشکر ویژه از تلاش تمامی اعضای باشگاه در سال گذشته، برای تیم فولاد در دیدار مقابل العین امارات آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، شب گذشته در آخرین تمرین تیم فولاد خوزستان و پیش از عزیمت به عربستان، مهندس قلعه‌نوی مدیرعامل شرکت فولادخوزستان، مهدی بیرانوند رییس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان و اسماعیل گودرزی عضو هیات مدیره باشگاه به همراه سعید آذری مدیرعامل باشگاه با فولاد مردان دیدار و گفت و گو کردند.

رییس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان در این دیدار در ابتدا سال نو و اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: برای همگه آرزوی صحت، سلامتی و شادکامی دارم و امیدوارم که هر چه زودتر در سال جدید این بیماری منحوس ریشه کن شود و کسانی که درگیر بیماری هستند شفا پیدا کنند و به آغوش خانواده خود بازگردند.

مهدی بیرانوند افزود: در ابتدا باید بگویم عضویت در هیات مدیره باشگاه پرافتخار و بزرگ فولاد خوزستان برای بنده نیز باعث افتخار است و از این موضوع خوشحالم. از تمامی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فولادخوزستان بابت حمایت‌های همیشگی از باشگاه فولاد ممنونم و همچنین از تلاش مجموعه مدیران و هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه، مربیان، بازیکنان و کادرهای اجرایی در تمامی رده‌های سنی تشکر می‌کنم.

او به برنامه‌ریزی مناسب به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود استان خوزستان و کشور و علی الخصوص مجموعه باشگاه فولاد با استفاده از تجارب مدیران، بازیکنان و کادر فنی به منظور پیشبرد اهداف باشگاه و توسعه سیستمی و فنی تاکید کرد.

بیرانوند در خصوص دیدار پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: با توجه به اینکه در روز ۲۱ فرودین ماه سال جاری در شهر ریاض باید تیم فولاد برابر العین امارات قرار بگیرد، برای سرمربی با تجربه و زحمت کش تیم و دیگر اعضای مجموعه در این دیدار حساس آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که بازیکنان با انجام یک رقابت منسجم، فنی و بدون نقص و در نهایت کسب نتیجه پیروزی، شاهد صعود تیم به مرحله گروهی باشیم.

رییس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان در پایان اضافه کرد: امیدوارم درادامه نیز بتوانیم نتایج خوبی را بگیریم و باعث افتخار استان خوزستان و کشور عزیزمان ایران در این مسابقات بین‌المللی باشیم. قطعا با غیرت، تعصب فولادین، تلاش، هم افزایی و همدلی کادرفنی، بازیکنان و دیگر اعضای باشگاه در یک مسیر، این موفقیت در دسترس خواهد بود تا در پایان باعث شادی هواداران خونگرم فولاد و مردم شریف خوزستان و دیگر هم‌میهنان عزیزمان شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز