سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد:

اداره و بانک های متخلف کرونایی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۲:۱۷
کد خبر: ۱۱۶۱۵۵۳
اداره و بانک های متخلف کرونایی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: اداره، دستگاه‌های اجرایی و بانک ها متخلف شادگان در رابطه با شیوع کرونا، به مراجع قضایی معرفی می شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری در جلسه ستاد کرونا این شهرستان که در محل سالن جلسه های فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: سلامتی مردم شادگان برای ما از هر مساله دیگری مهم تر است و به همین دلیل در اجرای محدودیت های کرونایی هیچ کوتاهی نباید صورت گیرد.

او حضور در مراسم‌ جشن و عزا را یکی از اصلی‌ترین دلایل ابتلا به کرونا دانست و گفت: تا اطلاع ثانوی برگزاری آیین‌های عزا و عروسی و دیگر تجمع ها در این شهرستان ممنوع است و نیروی انتظامی از برگزاری چنین آیین‌هایی جلوگیری کند.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: بر اساس مصوبه ستاد کرونا شادگان، شهرداری موظف است نسبت به خاموش کردن تمام پارک های سطح شهر به منظور جلوگیری از تجمع مردم در این مکان ها اقدام کند.

صبری پور در پایان بیان کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا، بیشترین تاکید نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در نهاد‌های دولتی و غیردولتی و بانک ها است.

لازم به ذکر است که آمار روزانه ابتلا در شادگان دورقمی است. آمار امروز این شهرستان(18 فروردین ماه)، 35 ابتلا و چهار بستری کرونایی اعلام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز