فولاد ایران ۰ - ۱ السد قطر؛

عبور سخت السد از فولاد/صعود شاگردان نکو به اما و اگرها رسید

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۸:۵۸
کد خبر: ۱۱۷۱۰۲۶
عبور سخت السد از فولاد/صعود شاگردان نکو به اما و اگرها رسید
تیم فوتبال فولاد ایران دومین دیدار برگشت از مرحله گروهی در رقابتی حساس رو در روی السد قطر قرار گرفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود السد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فولاد خوزستان که در مجموعه چهار دیدار قبل از مرحله گروهی دو تساوی، یک برد و یک باخت را به ثبت رساند، امشب 6 اردیبهشت ماه از ساعت 22:30 دقیقه در ورزشگاه ملک فهد عربستان در دیدار پنجم و از دور برگشت مجددا در برابر السد صف آرایی کرد که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود قطری ها به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار برای هر دو تیم موقعیت هایی فراهم شد اما در نهایت این رقابت در پایان 45 دقیقه بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار نیز تا دقیقه 63 پایاپای پیش رفت تا اینکه حسن الهیدوس در دقیقه 64 از سمت راست یک سانتر را در محوطه جریمه فولادی ها ارسال کرد که پس از عبور از بازیکنان در انتها به نام تائه هی رسید و این بازیکن به راحتی با ضربه سر دروازه محسن فروزان را باز کرد و تیمش را یک بر صفر پیش انداخت.

در ادامه فولاد مردان حملات بسیاری را بر روی دروازه السد ساخته و پرداخته کردند که منجر به گل نشد و این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود قطری ها به پایان رسید تا تیم فولاد ایران در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا 2021 در عین شایستگی کارشان به اما و اگر های دیدارهای آخر این گروه برسید.

جواد نکونام در این دیدار محسن فروزان، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، عارف آقاسی، مهران درخشان مهر(29 وحید حیدریه)، محمد آبشک(75 صابر حردانی)، زبیر نیک نفس(84 محمد قاسمی نژاد)، فرشاد احمد زاده(75 حسین ابراهیمی)، ساسان انصاری(75 محمد ابراهیمی)، پاتوسی و لوسیانو پریرا برای رویارویی با قطری ها انتخاب کرده بود.

همچنین مشعل برشم، پدرو میگوئل، عبدالکریم حسن، طارق سلمان، محمد وعد(70 سالم الهاجری)، نام تای هی(90 علی اسد)، حسن الهیدوس(82 یوسف عبدالرزاق)، بغداد بونجاح، گیلرمه، بوعلام خوخی و سانتی کازورلا نیز بازیکنان ژاوی هرناندنز برای رویا رویی با فولاد ایران بودند.

لوسیانو پریرا(18) از فولاد ایران و محمد عدو(18)، پدرو کوریا(25) و سانتی کازورلا(34) از السد قطر با کارت زرد داور جریمه شدند و نام تای هی نیز به عنوان بهترین بازیکن این دیدار معرفی شد.

لازم به ذکر است که دیدار آخر فولاد ایران با تیم الوحدات اردن 9 اردیبهشت ماه ساعت 22:30 در ورزشگاه ملک فهد عربستان برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز