مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان خبر داد:

تدوین ۲۶ استاندارد جدید آموزش شغلی و شایستگی در خوزستان

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۴:۴۷
کد خبر: ۱۱۷۱۵۲۹
تدوین ۲۶ استاندارد جدید آموزش شغلی و شایستگی در خوزستان
مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: تعداد ۲۶ استاندارد جدید آموزشی شغل و شایستگی برای ارایه مشاغل جدید به جامعه هدف تدوین شده‌ است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، عبدالنبی سواعدی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ این استانداردهای آموزشی با استفاده از ظرفیت‌های درون‌ سازمانی اعم از کارشناسان و پژوهشگران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای تهیه و تدوین شده است.

او گفت: تدوین استانداردهای آموزشی فنی و حرفه‌ای برای تحقق خط مشی‌ها و سیاست‌های سند راهبردی مهارت و فناوری و توسعه و ارتقای آموزش‌های مهارتی، ظرفیت سازی و توانمند سازی نیروی انسانی بر اساس مشاغل مورد نیاز استان انجام شده‌ است.

مدیر کل فنی و حرفه ایی خوزستان افزود: هدف از تدوین استانداردهای مختلف در حوزه آموزش را تدوین استانداردهای جدید مطابق با نیاز روز و بازار کار برای توانمند سازی و ارتقای کیفی منابع انسانی از طریق ارتقای کیفیت استانداردهای آموزشی موجود، مشارکت ذینفعان در تدوین استانداردهای آموزشی مورد نیاز بازار کار، تدوین استاندارد آموزشی جدید در حوزه مشاغل سبز و سبز کردن استانداردهای آموزش شغلی دانست.

سواعدی بیان کرد: تدوین استانداردهای آموزش مهارتی با استفاده از روش های پویا و سازگار با نیاز بازار کار و همسو با روش ها و آخرین متدهای جهانی و بین المللی صورت گرفته است.

او اضافه کرد: این اداره کل برای توجه به نیاز بازار کار این استان از طریق نیاز سنجی‌های انجام شده اقدام به تدوین استانداردهای شایستگی شغل می‌کند.

مدیرکل فنی و حرفه ایی خوزستان در پایان افزود: صاحبان صنایع و کارشناسان متخصص در بخش‌های مختلف صنعت با مشارکت خود در تدوین استانداردهای آموزشی مورد نیاز بازار کار می‌توانند در ارتقای کمی و کیفی منابع آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و توانمند سازی و ارتقای کیفی منابع انسانی و ایجاد اشتغال پایدار در استان نقش مؤثری داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز