فرماندار ویژه آبادان خبر داد:

تایید صلاحیت ۱۵۵ داوطلب شورای اسلامی شهر حوزه انتخابیه آبادان+تشریح آمار

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۷۱۹۷۵
تایید صلاحیت ۱۵۵ داوطلب شورای اسلامی شهر حوزه انتخابیه آبادان+تشریح آمار
فرماندار ویژه شهرستان آبادان لحظاتی پیش با تشریح آمار تایید صلاحیت و رد صلاحیت داوطلبین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گفت: مراتب تایید و رد صلاحیت به اطلاع همه داوطلبان رسیده است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی ظهر امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان آبادان، از ۲۲۷ نفر داوطلب حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان پنج نفر انصراف دادند، از ۲۴ نفر داوطلب شهر اروندکنار دو نفر و از ۱۸ داوطلب شهر چوئبده نیز دو نفر انصراف دادند که در مجموع آمار کل ثبت نامی آبادان و دو شهر تابعه به ۲۶۹ نفر و انصرافی ها نیز به ۹ نفر رسید.

او گفت: از تعداد ۲۶۰ نفر ۱۸۱ نفر در هیات اجرایی تایید صلاحیت شدند و از تعداد ۱۸۱ نفر تایید صلاحیت شده ۲۶ نفر در هیات نظارت رد صلاحیت شدند، که در مجموع ۱۵۵ نفر در حوزه انتخابی شهرستان آبادان(آبادان 128 نفر، اروندکنار 15 نفر و چوئبده 12 نفر) تایید صلاحیت شدند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان آبادان افزود: مراتب تایید و رد صلاحیت به همه داوطلبان اعلام شده است. همچنین داوطلبینی که نسبت به رد صلاحیت خود شکایت دارند می توانند از تاریخ نهم اردیبهشت لغایت دوازدهم اردیبهشت به مدت چهار روز به هیات نظارت استان مراجعه و شکایت خود را اعلام نمایند.

فرماندار ویژه آبادان در پایان بیان کرد: بررسی نهایی و رسیدگی به شکایت داوطلبینی که توسط هیات اجرایی و نظارت شهرستان رد صلاحیت شدند توسط هیات نظارت استان از تاریخ ۹ لغایت ۲۱ اردیبهشت انجام می شود. در تاریخ ۲۳ اردیبهشت نظر قطعی و نهایی هیات نظارت استان به شهرستان اعلام می شود و در تاریخ ۲۴ اردیبهشت تایید و رد صلاحیت نهایی داوطلبین اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است که انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز