مربی تیم فولاد ایران بیان کرد:

با خاطره خوب رقابت های آسیا ۲۰۲۱ را ترک خواهیم کرد/هدف ما پیروزی در مقابل الوحدات است

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۰:۳۵:۵۴
کد خبر: ۱۱۷۲۱۱۷
با خاطره خوب رقابت های آسیا ۲۰۲۱ را ترک خواهیم کرد/هدف ما پیروزی در مقابل الوحدات است
مربی تیم فولاد ایران گفت: بازیکنان ما همه تلاش خود را می‌کنند تا با پیروزی و یک خاطره خوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را ترک کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، یوسو سسما شامگاه چهارشنبه با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر الوحدات اردن اظهار کرد: ما با همان انگیزه همیشگی فردا به میدان می‌رویم، با توجه به اینکه احتمال صعود وجود ندارد اما بازیکنان ما همه تلاش خود را می‌کنند تا با پیروزی و یک خاطره خوب مسابقات را ترک کنیم.

او گفت: هدف اصلی ما این بود که تیم پر قدرت العین را شکست بدهیم و در مسابقات گروهی حاضر باشیم که این کار را با قاطعیت انجام دادیم. ما خواستیم امسال در مرحله گروهی حاضر شویم و برای بازیکنان و باشگاه فولاد، برای موفقیت بیشتر تجربه اندوزی کنیم تا در سال‌های آتی نتایج بهتری بگیریم.

مربی تیم فولاد ایران افزود: هدف ما ارایه بهترین عملکرد تیمی بود تا به تیمی که ساخته ایم هم خودمان و هم هواداران‌مان افتخار کنیم.

سسما بیان کرد: قطعا می‌دانستیم در یک گروه سخت با السد و النصر دو مدعی قهرمانی حضور داریم اما در زمین مسابقه نشان دادیم که دست کمی از این دو تیم در قدرت با تمام ستاره هایشان نداریم. این دو تیم با داشتن بازیکنان گران قیمت و با تجربه به این رقابت ها آمدند اما این مسابقه ها برای بازیکنان ما تجربه مهم و گران بهایی خواهد شد چرا که اکثر آن‌ها تجربه این چنینی نداشتند. در مجموع با این دو تیم خوب مبارزه کردیم.

او اضافه کرد: اگر یک مقدار خوش شانس بودیم می‌توانستیم در هر دو دیدار با السد پیروز باشیم. در رقابت اول مقابل السد روی یک توپ مرده گل خوردیم و این نهایت بدشانسی بود. در دو مسابقه با النصر هم فکر می‌کنم حق ما امتیازات بیشتری بود.

مربی تیم فولاد ایران در پایان افزود: تیم ما طبق معمول با انگیزه فراوان و با نظم همیشگی پا به مسابقه آخر خواهد گذاشت و بردن در دیدار برابر الوحدات هدف ماست تا با خاطره خوب و شیرین به ایران باز گردیم.

لازم به ذکر است که دیدار تیم های فولاد ایران و الوحدات اردن پنج شنبه 9 اردیبهشت ماه از ساعت 22:30 دقیقه در ورزشگاه فیصل بن فهد عربستان برگزار خواهد شد.

تیم فولاد ایران با پنج امتیاز و الوحدات اردنبا چهار امتیاز به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند و با برگزاری رقابت آخر، تکلیلف تیم سوم و چهارم گروه(D) به طور قطع مشخص خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز