خیبر خرم آباد ۱ - ۰ صنعت نفت آبادان؛

حذف صنعت نفت ۱۰ نفره در دیداری پرحاشیه/صعود خیبرخرم آباد به یک چهارم جام حذفی

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۳:۲۱
کد خبر: ۱۱۷۲۴۴۰
حذف صنعت نفت ۱۰ نفره در دیداری پرحاشیه/صعود خیبرخرم آباد به یک چهارم جام حذفی
تیم صنعت نفت آبادان از مرحله یک هشتم رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور در خرم آباد به دیدار تیم خیبر رفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر متحمل شکست شد و از جام حذفی کنار رفت.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در محله یک شانزدهم جام حذفی توانست تیم پارسه تهران را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد، در مرحله یک هشتم مهمان تیم خیبر خرم آباد شد که امشب از ساعت 21:15 دقیقه رو در روی هم صف آرایی کردند و در نهایت این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار برای دو تیم پایاپای پیش رفت تا اینکه حسین زواری دو مرتبه در دقایق 10 و 38 با کارت زرد داور جریمه و اخراج شد و نفتی ها از آن به بعد 10 نفره مسابقه را ادامه دادند.

در ادامه و در دقیقه 47 روی ارسال ضربه کرنل از سوی خیبری ها بهرام احمدی با ضربه سر توپ را وارد دروازه صنعت نفت کرد و تیمش را یک بر صفر پیش انداخت.

در نیمه دوم نیز هر دو تیم تا دقیقه 70 نتوانستند به گل دیگری دست یابند تا اینکه در یک صحنه مشکوک و پر حاشیه داور به سود تیم خیبر اعلام ضربه پنالتی کرد که با اعتراض نفتی ها همراه شد اما داور نپذیرفت و نفتی ها نیز از زمین مسابقه بیرون آمدند. هر چند داور علارغم مشاوره کمک هایش تصمیم خود را تغییر نداد اما این دیدار پس از حدود 10 دقیقه توقف، با زدن پنالتی خیبری ها آغاز شد که آرش افشین در این صحنه نتوانست دروازه فرزین گروسیان را باز کند و این رقابت یک بر صفر ادامه پیدا کرد.

در ادامه نیز علارغم تلاش هر دو تیم برای گشودن دروازه های یکدیگر، این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود خیبری ها به پایان رسید و صنعت نفت آبادان در مرحله یک شانزدهم و خاطره ایی تلخ، با جام حذفی خداحافظی کرد.

بر همین اساس فرزین گروسیان، حسین بغلانی، محمد طیبی، امید خالقی، عبدالله ناصری، محمد رضا غبیشاوی، حسین زواری، طالب ریکانی، محمود مطلق زاده، حسن بین سعید و رحیم زهیوی یازد بازیکن ارنج شده سید کریم پورموسوی در رقابت با حریف تهرانی بودند.

همچنین عبدالله ویسی سرمربی این تیم برای رویا رویی با نفتی ها، صادق نادرپور، محمود یگانه، مرتضی غلامعلی‌تبار، جواد نصیر، احسان جودکی، احمد نصیر، محمدجواد عباسی، آرش افشین، مصطفی نوروزی، عارف رستمی و فرزاد محمدی را به میدان فرستاده بود.

لازم به ذکر است که قضاوت این دیدار بر عهده مسعود حقیقی با کمک  بهزاد پناهی، امین قدیری و مجتبی شجاعی بود و علیرضا رجبلو نیز به عنوان ناظر این دیدار بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز