استاندار خوزستان تاکید کرد:

خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران عبادت است

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۳:۵۳
کد خبر: ۱۱۷۳۷۲۴
خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران عبادت است
استاندار خوزستان گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران عبادت است و هر چه داریم مرهون ایستادگی ها و فداکاری های این قشر عزیز است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای مشورتی ایثارگران که امروز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور ماندنی ذراتی مدیرکل امور ایثارگران استانداری و مشاورین ایثارگران در محل دفتر استاندار خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران عبادت است و هر چه داریم مرهون ایستادگی ها و فداکاری های این قشر عزیز است.

او با بیان اینکه شهدا و ایثارگران موجب حفظ کشور از دست اندازی دشمنان شدند، گفت: برای اولین مرتبه در تاریخ ما در دوران دفاع مقدس با دست خالی اجازه ندادیم یک وجب از خاک ایران جدا شود.

استاندار خورستان در خصوص موضوع رسیدگی به مزار شهدا به ویژه در مناطق روستایی افزود: ساماندهی و بازسازی مزار شهدا انشاالله پیگیری خواهد شد و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

سلیمانی دشتکی با اشاره به وظیفه مسوولان در سرکشی و بازدید از خانواده شهدا بیان کرد: برای بازدید از خانواده شهدا به دلیل شرایط متاثر از کرونا و برای حفظ سلامتی ایشان در حال حاضر معذوریت داریم.

نماینده عالی دولت در استان همچنین در جریان این نشست در خصوص مسایل حقوقی جامعه ایثارگران طی تماس با رییس دادگستری خوزستان، تشکیل نشستی از سوی دادگستری با شورای مشورتی ایثارگران را پیگیری کرد و این نشست مشترک قرار شد در آینده نزدیک برگزار شود.

سلیمانی دشتکی همچنین در تماس با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان دستور داد مکانی برای موسسه فرهنگی آزادگان در نظر گرفته شود.

استاندار خوزستان در ادامه طی تماس با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دستور داد بخشی از استخدام های پیمانکاری و قراردادی شرکت ها و دستگاه ها به فرزندان خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان اختصاص یابد و نظارت لازم برای رعایت قانون سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز