رییس پلیس آبادان خبر داد:

دستگیری صاحب یک مراسم چند صد نفری عزا در آبادان

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۳:۵۲
کد خبر: ۱۱۷۴۱۱۰
دستگیری صاحب یک مراسم چند صد نفری عزا در آبادان
رییس پلیس آبادان از بازداشت صاحب یک مراسم چند صد نفری عزا در شرایط قرمز کرونایی شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان به نقل از پلیس، سرهنگ حسین زلقی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال برگزاری یک آیین فاتحه خوانی در یکی از محلات آبادان بر خلاف مصوبه های ستاد مبارزه با کرونا همچنین انجام تیراندازی در این مراسم و انتشار آن در فضای مجازی، بلافاصله مراتب شناسایی عاملان تیراندازی و همچنین عوامل برپایی مراسم در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از هماهنگی قضایی با حضور در محل، صاحب مراسم چند صد نفری را آنهم در شایط قرمز کرونایی شهرستان، در منزلش دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل دادند.

رییس پلیس شهرستان آبادان افزود: عاملان تیراندازی نیز تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند که مراتب شناسایی و دستگیری آنان متعاقبا اعلام خواهد شد.

زلقی با تاکید بر این ‌که تخطی از قوانین و مقررات مربوط به حمل، نگهداری و استفاده از سلاح های گرم جرم محسوب می شود، بیان کرد: پلیس علاوه بر نگاه پیشگیرانه، تاکید ویژه‌ای بر فرهنگ سازی، آموزش و همکاری سایر نهادها و دستگاه های مسوول داشته و بر این باور است که می توان سایر رسوم پسندیده را جایگزین رسم غلط تیراندازی در مراسم عزا و عروسی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز