فولاد خوزستان ۱ - ۰ گل گهر سیرجان؛

برد خانگی شاگردان نکو در مقابل لشکر ژنرال/گل گهر دست خالی به سیرجان بازگشت

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۲۲:۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۱۷۶۲۳۵
برد خانگی شاگردان نکو در مقابل لشکر ژنرال/گل گهر دست خالی به سیرجان بازگشت
تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری معوقه از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امشب میزبان تیم گل گهر سیرجان بود که در نهایت توانست مهمان خود را با یک گل شکست دهد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیدار معوقه از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز 18 اردیبهشت ماه میزبان تیم گل گهر سیرجان بود که در نهایت توانست با نتیجه یک بر صفر مهمان خود را شکست دهد.

تیم فولاد خوزستان با احتساب سه دیدار عقب افتاده، از هجده دیدار قبلی خود 6 برد، 9 تساوی، سه باخت و 27 امتیاز کسب کرده بود و برای حفظ جایگاه خود در بالای جدول به دنبال کسب هفتمین برد این فصل بود.

نیمه اول این دیدار پایاپای پیش رفت و هر دو تیم موقعیت هایی ایجاد کردند اما در پایان 45 دقیقه نتوانستند به گل دست یابند.

در نیمه دوم این دیدار فولادی ها هجومی تر ظاهر شدند تا اینکه در دقیقه 63 وقتی که دروازه بان گل گهر نتوانست توپ رسیده در محوطه جریمه را به خوبی کنترل کند، توپ در اختیار مهران موسوی قرار گرفت که در این صحنه علیرضا حقیقی بازیکن فولاد را با خطا متوقف کرد و داور اعلام خطای پنالتی کرد. در همین حال کاپیتان پریرا در خلاف مسیر حرکت دروازه بان، اولین گل این دیدار را به ثمر رساند.

در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان نکونام به پایان رسید و گل گهری ها از این دیدار امتیازی کسب نکردند.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار احسان مرادیان، سید مهران موسوی، مجتبی نجاریان (82 عارف آقاسی)، موسی کولیبالی، مهران درخشان مهر، محمد آبشک، محمد میری (82 احمد عبدالله‌زاده)، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی(90 میلاد بدرقه)، محمدرضا عباسی (82 محمد قاسمی‌نژاد) و لوسیانو پریرا را برای رقابت با سیرجانی ها انتخاب کرده بود.

همچنین امیر قلعه نویی در این دیدار ترکیب علیرضا حقیقی، سید علیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، نوید عاشوری (60 فرشید باقری)، محمد آقاجان پور(60 بهنام برزای)، یونس شاکری، سعید صادقی(60 مرتضی تبریزی)، گادوین منشا، امین پور علی و احمدرضا زنده روح را برای رقابت با تیم فولاد ارنج کرده بود.

حمید حاج ملک با کمک های علیرضا ایلدروم، عسکر محمدی و علی ابراهیمی قضاوت این دیدار و نادر جعفری نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

در این دیدار عارف آقاسی(83) و محمد آبشک(93) از فولاد و میلاد زکی پور(94) از گل گهر کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با احتساب سه دیدار عقب افتاده و 30 امتیاز موقتا در رده پنجم و تیم گل گهر سیرجان با 32 امتیاز موقتا در رده چهارم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز