نساجی مازندران ۱ - ۰ فولاد خوزستان؛

شکست فولاد در قائم شهر

۱۴۰۰/۰۲/۲۴ - ۱۹:۳۷:۳۱
کد خبر: ۱۱۷۸۸۵۷
شکست فولاد در قائم شهر
تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته 23 رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امشب مهمان تیم نساجی مازندران بود که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود قائم شهری ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز 24 اردیبهشت ماه مهمان تیم نساجی مازندران بود که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود قائم شهری ها به پایان رسید.

تیم فولاد خوزستان با احتساب سه دیدار عقب افتاده، از نوزده دیدار قبلی خود هفت برد، 9 تساوی، سه باخت و 30 امتیاز کسب کرده بود و برای حفظ جایگاه خود در بالای جدول به دنبال کسب هشتمین برد این فصل بود.

هر دو تیم در نیمه اول صاحب موقعیت های خوبی بودند اما شاگردان الهام ساکت در همان ابتدای دیدار پس از پاس رضا دهقانی به حسین زامهران، این بازیکن در دقیقه 13 دیدار شانس خود را برای گل زنی با شوت از روی خط عرضی زمین امتحان کرد که در این صحنه توپ پس از بر خورد با زیر طاق دروازه احسان مرادیان به گل تبدیل شد و قائم شهری ها یک بر صفر پیش افتادند. در ادامه 45 دقیقه اول هر دو تیم باز هم صاحب موقعیت هایی شدند که به گل منجر نشد.

نیمه دوم این دیدار نیز بدون گل به پایان رسید تا شاگردان نکونام از هفته بیست و سوم در دیداری خارج از خانه مغلوب تیم ته جدولی اما با انگیزه نساجی بشوند و دست خالی به اهواز بازگردند.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار احسان مرادیان، موسی کولیبالی، عارف آغاسی، مجتبی نجاریان، مهران درخشان‌مهر، محمد آبشک، سید محمد میری(68 زبیرنیک نفس)، آیاندا پاتوسی(63 صابر حردانی)، محمدرضا عباسی، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا را برای رقابت با قائم شهری ها انتخاب کرده بود.

همچنین ساکت الهامی در این دیدار ترکیب نیما میرزازاد، حامد شیری، بزاد داوودی، حسن نجفی، سعید بیگی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری(87 شاهین طاهرخانی)، محمد قائدرحمتی، حسین زامهران(87 محمدجواد مولایی)، رضا دهقانی(66 علی آل کثیر) و کریم اسلامی(80 میلاد کمندانی) را برای رقابت با تیم فولاد ارنج کرده بود.

میر عرب‌براقی با کمک‌های محمدرضا ابوالفضلی، حسن انتظاری و کمیل غلامیقضاوت این دیدار و محمدرضا فلاح نیز نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

در این دیدار اسماعیلی(40 کادر فنی)، صالح حردانی(70) و مهران درخشان مهر(84) از فولاد و ساکت الهامی(46 سرمربی) از نساجی کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با احتساب سه دیدار عقب افتاده و 30 امتیاز موقتا در رده ششم و تیم نساجی مازندران با 22 امتیاز موقتا در رده 13 لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز