فولاد خوزستان ۱ - ۱ تراکتور سازی تبریز؛

تساوی فولاد در خانه/دشت یک امتیازی تراکتوری ها در اهواز

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۲۱:۵۳:۴۳
کد خبر: ۱۱۸۳۵۶۰
تساوی فولاد در خانه/دشت یک امتیازی تراکتوری ها در اهواز
تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری عقب افتاده از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امشب میزبان تیم تراکتور بود که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری عقب افتاده از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امشب سوم خرداد ماه میزبان تیم تراکتور بود که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

تیم فولاد خوزستان با احتساب دو دیدار عقب افتاده، از بیست دیدار قبلی خود هفت برد، 9 تساوی، چهار باخت و 30 امتیاز کسب کرده بود و برای حفظ جایگاه خود در بالای جدول به دنبال کسب هشتمین برد این فصل بود.

نیمه اول این دیدار با آغاز هجومی فولاد آغاز شد و در همان دقایق اول شاگردان نکونام به گل رسیدند. در این راستا ارسال کوتاه پریرا در محوطه هجده قدم به ساسان انصاری رسید و این بازیکن در موقعیت تک به تک با یک شوت سریع دروازه محمد رضا اخباری را باز کرد و تیمش را یک گل پیش انداخت. این نتیجه تا دقیقه 33 پا بر جا بود تا اینکه محمد قادری در دقیقه 34 توپ را به ابوالفضل رزاق پور رساند تا این بازیکن در یک موقعیت مناسب گل تساوی دیدار و تیمش را به ثمر برساند. در ادامه این نتیجه تا پایان 45 دقیقه تغییر نکرد و دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

نیمه دوم این دیدار نیز پایاپای پیش رفت و هر دو تیم نتوانستند به گل دیگری دست یابند و این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا فولاد در دیداری خانگی راهی جز تقسیم امتیازها با میزبانش نداشته باشد.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار محسن فروزان، موسی کولیبالی، سعادت حردانی، عارف آقاسی، مجتبی نجاریان، محمد آبشک(88 میلاد بدرقه)، سید محمد میری(46 زبیر نیک نفس)، محمد قاسمی نژاد(67 صابر حردانی)، ساسان انصاری(74 شروین بزرگ)، محمدرضا عباسی(46 فرشاد احمد زاده) و لوسیانو پریرا را برای رقابت با تبریزی ها انتخاب کرده بود.

همچنین رسول خطیبی در این دیدار ترکیب محمد رضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور(83 محمد عباس زاده)، اکبر ایمانی، مهدی تیکدری نژاد، میثم تیموری، علی فتحی(65 صیاد کوکبی)، عرفان سیدی(65 محمد مسلمی پور)، حمید بوحمدان، سامان نریمان نژاد، پیمان بابایی(20 محمد خرم الحسینی)  و محمد قادری را برای رقابت با تیم فولاد ارنج کرده بود.

محمد حسین ترابیان با کمک‌های محمد رضا منصوری، محسن بابایی و حسین زیاری قضاوت این دیدار و مسعود مرادی نیز نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

در این دیدار سید محمد میری(27) و صابر حردانی(79) از فولاد و محمدرضا اخباری(75) محمد خرم الحسینی(79) از تراکتور کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با احتساب دو دیدار عقب افتاده و 31 امتیاز موقتا در رده ششم و تیم تراکتور با 30 امتیاز موقتا در رده هفتم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز