پیام استاندار خوزستان به مناسبت ۴ خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۳:۴۹:۳۰
کد خبر: ۱۱۸۳۹۴۷
پیام استاندار خوزستان به مناسبت ۴ خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول
استاندار خوزستان با صدور پیامی به مناسبت چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری مردم دزفول را گرامیداشت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول پیامی منتشر کرد. متن پیام استاندار خوزستان به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم متدین، انقلابی و شریف شهرستان دزفول

چهارم خرداد روز پاسداشت شهری است که زخم دید ولی سر خم نکرد. موشک باران شد ولی تسلیم نگردید. بغض کرد ولی نگذاشت اشکش را دشمن ببیند و دشمن شاد شود.

چهارم خرداد روز گرامیداشت مقام و جایگاه دو هزار و ششصد شهیدی است که یا با اصابت یکصد و هفتاد و شش، موشک و صدها راکت و توپ از دزفول تا خدا پر گشوند و یا در نبرد تن به تن در جبهه های نبرد، به شهادت رسیدند.

چهارم خرداد روز تعظیم در مقابل زنان غیوری است که در جبهه، پشت جبهه، خانه، محل کار، مسجد، بسیج، بیمارستان و در همه جا و همه ی صحنه ها، حضور داشتند. مادرانی که در مسجد برای رزمندگان دستکش و شال و لباس می دوختند و کلوچه و غذا آماده می کردند، در خانه شهید پرورش می دادند، همسرانشان را برای حضور در جبهه بدرقه می کردند و در حالی که در تنگنای اقتصادی بودند، اما باز هم صبورانه در شهر مقاومت می کردند.

چهارم خرداد روز اسوه هاست. کودکان دزفول، نوجوانانی که با مشقت درس می خواندند و در فرصت مناسب دست در شناسنامه می بردند و به جبهه می رفتند و گاه هرگز بر نمی گشتند.

چهارم خرداد روز کوچه های مقاوم دزفول، روز مساجد و جلسه های قرایت قرآن، روز بیمارستان افشار و یا زهرا، روز سپاه دزفول، روز پادگان و پایگاه دزفول است.

چهارم خرداد روز امام جمعه ای است که با وجود کهولت سن و بیماری هیچ گاه، شهرش دزفول را خالی نگذاشت و هرگز از شهر بیرون نرفت.

چهارم خرداد روز فخر دزفول است. روز افتخار شهری است که زیر باران شلیک موشک، میزبان سربازان و بسیجیانی بود که از شهرهای دیگر برای اعزام به جبهه می آمدند.

چهارم خرداد متعلق به کودکان، نوجوانان، جوانان، زنان، مردان و همه ی مردم مقاوم و نجیب و فهیم امروز دزفول نیز هست.

به خود ببالید که در چنین زمین مقدسی زندگی می کنید.

اینجانب فرارسیدن چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری، روز دزفول را به محضر خانواده های محترم شهیدان و همه شهروندان گرانقدر این شهر عزیز در دزفول، تبریک عرض می نمایم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 

قاسم سلیمانی دشتکی

استاندار خوزستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز