پلیس خوزستان خبر داد:

کشف ۸۸ دستگاه ماینر قاچاق در اهواز و دزفول

۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۱۹:۲۵:۴۹
کد خبر: ۱۱۸۵۲۸۰
کشف ۸۸ دستگاه ماینر قاچاق در اهواز و دزفول
پلیس استان خوزستان از کشف 88 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش 10 میلیارد و هفتصد میلیون ریال در شهرستان های اهواز و دزفول خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید شعبان ضمن اعلام این خر اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان اهواز با همکاری اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام اقدامات اطلاعاتی چهار محل که اقدام به نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق می کردند، را شناسایی و دستگیری آن‌ را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران پلیس با کار تخصصی محل نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی بعمل آمده تعداد 82 دستگاه ماینر قاچاق و 15عدد فن خنک کننده ماینر کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان با بیان اینکه در این رابطه 6 متهم دستگیر شدند، افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 9 میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورد کردند.

شعبان بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

کشف 6 دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در دزفول

در همین راستا فرمانده انتظامی دزفول سرهنگ روح اله گراوندی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری 13 این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی از فعالیت غیر قانونی فردی در یک واحد مسکونی در سطح حوزه استحفاظی مطلع شدند.

او گفت: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل اعزام و در بازرسی از منزل مذکور تعداد 6 دستگاه تولید ارز دیجیتال(ماینر )کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول افزود: کارشناسان ارزش ریالی این دستگاه های کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کردند.

گراوندی در پایان بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پروند به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز