سرمربی تیم فوتبال فولاد خوستان بیان کرد:

برای رسیدن به بالای جدول تلاش می کنیم/سایپا تیم با کیفیتی است

۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۱۹:۲۶:۲۷
کد خبر: ۱۱۸۵۲۸۱
برای رسیدن به بالای جدول تلاش می کنیم/سایپا تیم با کیفیتی است
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوستان گفت: تیم سایپا برای جنگ با تیم‌هایی که در جدول کنار هم هستند، به میدان می‌آیند و ما نیز برای رقابت با دیگر تیم‌ها برای رسیدن به بالای جدول تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جواد نکونام امروز با حضور در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا اظهار کرد: حساسیت مسابقه فردا برای هر دو تیم یکسان است، تیم سایپا برای جنگ با تیم‌هایی که در جدول کنار هم هستند، به میدان می‌آیند و ما نیز برای رقابت با دیگر تیم‌ها برای رسیدن به بالای جدول تلاش می‌کنیم.

او گفت: سبک و شیوه رقابت سایپایی ها طی دو سه هفته اخیرا با حضور سرمربی جدید کاملا عوض شده است و متفاوت بازی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: می‌دانیم سایپا تیم با کیفیتی است و بازیکنان خوبی دارد، تمام تمرکز ما باید روی تیم خودمان باشد تا بتوانیم به مانند همه مسابقه ها بهترین عملکرد را داشته باشیم و تلاش کنیم تا ان‌شاءالله به موفقیت برسیم.

نکونام در پایان بیان کرد: نکته ای که حائز اهمیت است و باید به آن دقت کنیم این است که در دیدار عقب افتاده باید با تمام توان به مصاف حریف برویم و تلاش کنیم چرا که برای بودن در جمع مدعیان به آن نیاز داریم و این را به بازیکنان هم گفته‌ام که باید بهترین عملکرد را در ادامه دیدار ها داشته باشیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان فردا شنبه هشتم خرداد ماه در دیداری معوقه و خارج از خانه، از ساعت ۱۹:۴۰ در برابر سایپا صف آرایی خواهد کرد.

 

نظر شما