پنج ویژگی ممتاز نامزد ریاست جمهوری

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۱:۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۱۸۷۱۱۷
پنج ویژگی ممتاز نامزد ریاست جمهوری
حجت‌الاسلام ذوالفقاری، با بیان اینکه «انتخابات» شب قدر انقلاب اسلامی است، به ۵ ویژگی ممتاز نامزد ریاست جمهوری اشاره کرد.

به گزارش برنا؛ حجت‌الاسلام ذوالفقاری، مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در جمع طلاب خواهر سطح ۲ و ۳ مدرسه علمیه الزهرا(س) دزفول، پیرامون اهمیت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اظهارداشت: اهمیت این زمان در تعیین سرنوشت مردم، همچون اهمیت شب قدر است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات، گفت: انتخابات پیش‌رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در این راستا به چندین نکته باید اشاره کرد.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری، با تأکید بر حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، اظهارداشت: حضور در انتخابات حق مردم و یک تکلیف است؛ به‌نوعی می‌توان گفت که حضور ۵۹ درصدی مردم؛ «قابل قبول»، حضور ۶۰  درصدی مردم؛ «خوب» و حضور ۷۹ درصدی مردم؛ موجب «مصونیت کشور و افزایش قدرت بین‌المللی است».

این استاد حوزه، مهم‌ترین ویژگی‌های نامزد اصلح ریاست جمهوری را «عدالت‌خواه»، «عدالت‌گستر»، «مبارز»، «متعهد» و «خداترس» عنوان کرد و گفت: طلاب و مبلغین باید به تبلیغ، روشنگری و ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح بپردازند.

لازم به ذکر است در پایان این همایش، طلاب سؤالات خود را طرح و استاد جلسه به آن‌ها پاسخ داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز