رییس ستاد انتخابات شادگان بیان کرد:

۲۱۶ بازرس ویژه و سربازرس برای انتخابات درشادگان تعیین شدند

۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۶:۵۲
کد خبر: ۱۱۹۰۶۰۶
۲۱۶ بازرس ویژه و سربازرس برای انتخابات درشادگان تعیین شدند
سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به تعیین بازرس ویژه و سربازرس برای نظارت بر روند برگزاری انتخابات در شهرستان گفت: تعداد ۲۱۶ نفر به عنوان بازرس ویژه و سربازرس ، کار بازرسی و نظارت را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور امروز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی انتخابات این شهرستان، با بیان اینکه بازرسان در سلامت انتخابات نقش اساسی دارند، اظهار کرد: تعداد ۲۱۶ بازرس و سربازرس در ۲۰۱ شعبه اخذ رای بر روند اجرای انتخابات ۲۸ خرداد در این شهرستان نظارت خواهند کرد.

او گفت: این بازرسان با برگزاری دوره های مختلف آموزشی نسبت به شرح وظایف خود آشنا و در زمان برگزاری انتخابات با حضور بر سر صندوق های رای، بر حسن اجرای انتخابات نظارت کامل خواهند کرد.

سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره بر اهمیت نقش مهم بازرسان در امر برگزاری انتخابات افزود: با وجود کار هیات های نظارت، اجرایی و عاملان برگزاری انتخابات، بازرس چشم وزارت کشور است و برای صحت و دقت بیشتر باید به طور مداوم هیات های بازرسی و بازرسان اوضاع را رصد کرده و اگر کم و کاستی و یا تخلف انتخاباتی انجام شد، گزارش را تنظیم و کارهای لازمه را انجام دهند.

صبری پور در پایان بیان کرد: بازرسان حامی اجرای دقیق قانون، ایجاد فضای امن و آرام برای برگزاری انتخابات و دنبال حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز