رییس پلیس استان خوزستان خبر داد:

کشف ۲ محموله مواد مخدر در "هندیجان"/توقیف ۲ خودرو و دستگیری ۲ سوداگر مرگ

۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۶:۵۲:۵۱
کد خبر: ۱۱۹۰۹۰۸
کشف ۲ محموله مواد مخدر در هندیجان/توقیف ۲ خودرو و دستگیری ۲ سوداگر مرگ
فرمانده انتظامی استان از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف 275 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در شهرستان هندیجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سردار سید محمد صالحی ضمن اعلام  این خبر اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد اطلاعاتی از انتقال دو محموله مواد مخدر مطلع شد.

او گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان"هندیجان" با اقدام های دقیق اطلاعاتی مسیر حرکت خودروهای مزدا وانت و پژو حامل مواد مخدر را شناسایی و طی یک عملیات‌‌ منسجم و ضربتی آن‌ها را متوقف کردند.

رییس پلیس استان خوزستان افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی 185 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و 90 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

صالحی در پایان با بیان اینکه در این ارتباط دو قاچاقچی دستگیر و تلاش برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد، تاکید کرد: نیروی انتظامی با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز