رییس‌ دادگستری شادگان بیان کرد:

فعالیت‌ ها و تبلیغ های انتخاباتی در فضای مجازی رصد می‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۱۶:۴۰:۵۲
کد خبر: ۱۱۹۱۱۶۲
فعالیت‌ ها و تبلیغ های انتخاباتی در فضای مجازی رصد می‌شود
رییس‌ دادگستری شادگان گفت: امسال به علت بیماری کرونا بیشترین تبلیغ های انتخاباتی در فضای مجازی انجام می شود و به همین منظور بخشی از نظارت و رصد تخلف های انتخاباتی َشهرستان در حوزه فضای مجازی متمرکز شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، فیروز کیانپور اتابکی امروز در دومین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلف های انتخاباتی شهرستان شادگان با اشاره به اولویت‌های مهم انتخاباتی در جمهوری اسلامی، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح از مهم‌ترین اولویت‌های انتخابات هستند.

او گفت: با توجه به شرایط انتخابات امسال که اکثریت تبلیغ ها در فضای مجازی انجام می شود، باید از این فضا استفاده صحیح و مثبت شده تا انتخابات سالم و پرشوری داشته باشیم.

رییس دادگستری شادگان ضمن هشدار به افرادی که در فضای مجازی از خطوط قرمز نظام عبور می‌کنند، افزود: دادگستری رفتار تمامی افراد را در فضای مجازی رصد نموده و با متخلفان برخورد می‌کند و در این زمینه هیچ گونه اغماضی در نظر گرفته نمی شود.

کیانپور اتابکی در پایان بیان کرد: دادگستری شهرستان شادگان اقدام های تفرقه انگیز افراد را در فضای مجازی رصد نموده و کسانی که در فضای مجازی به نامزدها افترا می‌زنند را به صورت جدی مورد پیگرد قضایی قرار خواهد داد.

 

نظر شما