رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات شادگان خبر داد:

موکب داران اربعین حسینی شناسنامه دار خواهند شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۲:۵۳:۵۷
کد خبر: ۱۲۰۳۴۹۹
موکب داران اربعین حسینی شناسنامه دار خواهند شد
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات شادگان با بیان اینکه سال‌های گذشته موکب‌ها دارای مجوز رسمی نبودند و به‌صورت توافقی برپا می‌شدند، گفت: امسال موکب‌ها مدیریت‌ شده و با شناسنامه‌ رسمی فعالیت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، عبدالجلیل قناد امروز چهارشنبه، در نشستی خبری اظهار کرد: برای انسجام بیشتر و مدیریت بهتر و افزایش خدمات به زایران، موکب‌های اربعین حسینی شناسنامه دار می شود.

او گفت: طبق دستور العمل صادر از ستاد مرکز و انجام سیر مراحل اداری توانسته ایم برای تمامی موکب های شهرستان شادگان که در مراسم اربعین حسینی قصد ارایه خدمت را دارند، پروانه موکب داری صادر کنیم تا کار به صورت قانونی و نظامند پیش برود.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات شادگان افزود: تسهیل شرایط برای موکب داران سبب ارایه مطلوب تر خدمات توسط آنان به زایران و رفع مشکل های احتمالی موکب داران در خدمات رسانی خواهد شد.

قناد در پایان از تمام هیات های مذهبی، نهادها و مدیران مواکبی که سال های گذشته افتخار خدمت به زایران را داشته‌ و نیز اشخاص و خیرهایی که تمایل دارند از امسال در این امر مشارکت کنند، دعوت کرد تا برای تشکیل پرونده و ثبت نام در طرح شناسنامه‌دار کردن مواکب و دریافت پروانه فعالیت به ستاد عتبات عالیات شهرستان شادگان مراجعه کنند.

 

نظر شما