نفت مسجدسلیمان ۲ - ۳ ذوب آهن اصفهان؛

باخت خانگی نفتی های مسجدسلیمان در حضور سرمربی سابق/دست پر ذوب آهنی ها از شهر اولین ها

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۲۲:۳۴:۱۴
کد خبر: ۱۲۰۶۴۷۶
باخت خانگی نفتی های مسجدسلیمان در حضور سرمربی سابق/دست پر ذوب آهنی ها از شهر اولین ها
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیداری خانگی از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، امشب میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود مهمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیداری خانگی از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز سه شنبه(22 تیر ماه جاری)، میزبان تیم ذوب اهن اصفهان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود مهمان به پایان رسید.

تیم نفت مسجدسلیمان از 26 دیدار قبلی خود 6 برد، 10 تساوی و 10 باخت و کسب 28 امتیاز در جایگاه دوازدهم لیگ برتر جای گرفته و برای فرار از منطقه خطر پایین جدول باید در دیدارهای باقی مانده امتیاز جمع کند. بر این اساس نفتی ها امشب در برابر تیمی صف آرایی کرده اند که سرمربی آن مجتبی حسینی در نیم فصل اول سرمربی آنها بوده و روحیه و توانایی های بازیکنان تیم را به خوبی می شناسد.

نیمه اول این دیدار با گلزنی یاران حسینی از روی نقطه پنالتی آغاز شد. در این صحنه حسین شنانی در محوطه جریمه با خطای میثم تهی دست متوقف که با تشخیص داور اعلام ضربه پنالتی شد و وحید محمدزاده در دقیقه 25 این توپ را به گل تبدیل کرد تا تیمش یک بر صفر از میزبان پیش بیفتد.

این پایان کار نبود و بازیکنان ذوب آهن در دقیقه 43 توسط سینا اسدبیگی به گل دوم دست یافتند. در این صحنه پاس دانیال مومنی از پشت محوطه جریمه به اسدبیگی رسید و این بازیکن با یک شوت محکم دروازه نفتی ها را بازکرد و تیمش را دو بر صفر پیش انداخت.

هنوز سه دقیقه از گل دوم بازیکنان ذوب آهن نگذشته بود که در یک حمله مجدد اینبار رضا محمود آبادی با ارسال پاسی عرضی، توپ را به پیمان رنجبری رساند و این بازیکن نیز با یک شوت سرکش دروازه احمد گوهری را باز کند تا حسینی و یارانش علاوه بر برد در 45 دقیقه اول، با یک نتیجه مطمین به رختکن بروند.

نیمه دوم این دیدار اما با گلزنی نفتی ها آغاز شد. شاگردان فکری که نمی خواستند همچون هفته های گذشته امتیازها را از دست بدهند و از این مسابقه خانگی دست خالی بیرون بیایند، از همان ابتدای 45 دقیقه دوم هجومی تر ظاهر شدند تا اینکه اولین گل نیمه دوم را به ثمر رساند. در این صحنه مسلم مجدمیتوپی را روی دروزاه ذوب آهن ارسال کرد که به ساسان حسینی رسید و این بازیکن توانست اولین گل نفتی هارا در دقیقه 68 به ثمر برساند و اختلاف را به دو گل با حریف برساند.

هنوز  پنج دقیقه از گل اول نفتی ها نگذشته بود که یاران فکری به گل دوم دست یافتند. در این صحنه نفتی ها در یک کار گروهی توپ را به عماد میرجوان بازیکن تازه تعویض برسانند و این بازیکن با پای چپ گل دوم نفتی ها و پنجمین گل دیدار را به ثمر برساند و اختلاف را با حریف اصفهانی به یک گل کاهش دهد.

هر چند نفتی های مسجدسلیمان در نیمه دوم صاحب توپ و میدان رقابت بودند و موقعیت هایی را ساخته و پرداخته کردند، اما سهم آنها از این دیدار خانگی در نهایت شکست بود و این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود حسینی و یارانش به پایان رسید.

با این نتیجه نفتی ها همچنان در منطقه خطر سقوط جای دارند و برای فرار از این محدوده باید در دیدارهای آتی خود دقت بیشتری به خرج بدهند و از فرصت های باقیمانده نهایت بهره را ببرند و امتیاز جمع کنند.

در همین راستا محمود فکری در این دیدار احمد گوهری، مصطفی نائیج پور، بهروز نوروزی فرد، نیما انتظاری، محمدمهدی محبی، مسلم مجدمی، میثم تهی‌دست(46 سیروان قربانی)، فردین رابط(54 عماد میرجوان)، عباس بوعذار، ساسان حسینی و مهران امیری را در ترکیب اصلی خود قرار داده بود.

همچنین مجتبی حسینی با ترکیب مهدی امینی، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم زاده، میلاد جهانی، رضا محمودآبادی، حسین شنانی(65 مجتبی حق دوست)، امیرمحمد پناهی، پیمان رنجبری، دانیال مومنی، سینا اسدبیگی و فرشاد محمدی‌مهر را برای رقابت با تیم نفت مسجدسلیمان ارنج کرده بود.

پیام حیدری به همراه آرمان اسعدی، جلیل شعرانی و یعقوب آشوری گروه داروی این دیدار را تشکیل داده بودند و یدالله جهانبازی نیز نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.

در این دیدار سیروان قربانی در دقیقه(49) از نفت مسجد سلیمان و پیمان رنجبری در دقیقه(90) از ذوب آهن با کارت زرد داور جریمه شدند.

لازم به ذکر است که تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 28 امتیاز و یک پله سقوط موقتا در رده سیزدهم و تیم ذوب آهن اصفهان با 26 امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز