رییس اداره تبلیغات اسلامی شادگان خبر داد:

دعای عرفه در ۳ نقطه شهرستان شادگان برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۲:۵۴:۵۰
کد خبر: ۱۲۰۹۵۲۱
دعای عرفه در ۳ نقطه شهرستان شادگان برگزار می‌شود
رییس اداره تبلیغات اسلامی شادگان با تبریک فرا رسیدن عید قربان، گفت: در سه نقطه شهرستان شادگان آماده برپایی مراسم دعای عرفه با رعایت دقیق شیوه نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از شادگان، ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ایام عید قربان و عید غدیر و با تاکید بر هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم معنوی دعای عرفه در ماه ارزشمند ذی الحجه، اظهار کرد: مراسم دعای عرفه به صورت محوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سه شهر شادگان، دارخوین و خنافره برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از فیض این دعا بهره مند شوند.

او گفت: همه مجموعه‌های برگزار کننده دعای عرفه نسبت به رعایت شیوه نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان مصمم هستند و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی کننده و استفاده از وسایل شخصی جز الزام های برگزاری این مراسم معنوی است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شادگان در پایان افزود: با توجه به فرا رسیدن روز عرفه، روز نیایش، این مراسم معنوی درشهرستان شادگان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امروز سه شنبه 29 تیر ماه جاری برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز