استقلال ۱ - ۰ نفت مسجدسلیمان؛

شکست نفت مسجدسلیمان از استقلال در آزادی

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۲۲:۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۲۰۹۶۹۵
شکست نفت مسجدسلیمان از استقلال در آزادی
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیداری از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، امشب مهمان تیم استقلال بود که در نهایت این دیدار با نتیجه یم بر صفر به سود آبی های پایتخت به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیداری از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز سه شنبه(29 تیر ماه جاری)، مهمان تیم استقلال بود که در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبان خود شد.

تیم نفت مسجدسلیمان از 27 دیدار قبلی خود 6 برد، 10 تساوی و 11 باخت و کسب 28 امتیاز در جایگاه دوازدهم لیگ برتر جای گرفته و برای فرار از منطقه خطر پایین جدول باید در دیدارهای باقی مانده امتیاز جمع کند.

نیمه اول این دیدار با گلزنی آبی های پایتخت آغاز شد، در این صحنه روی کار تیمی استقلالی ها توپ در محوطه جریمه به آرش رضاوند رسید و این بازیکن توپ را به سبحان خاقانی پاسکاری کرد و این بازیکن با بغل پا توپ را وارد دروازه فرهاد مجد کرمانشاهی کرد و تیمش را یک بر صفر پیش انداخت. در ادامه تا پایان 45 دقیقه هیچ توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا استقلال با نتیجه یک بر صفر برنده به رختکن برود.

نیمه دوم این دیدار نیز پایاپای پیش رفت و هر دو تیم صاحب موقعیت هایی شدند که به گل تبدیل نشد تا در نهایت استقلال در دیداری خانگی رو در روی حریف سرسخت خود به پیروزی برسد.

در همین راستا محمود فکری در این دیدار فرهاد مجدکرمانشاهی، سیروان قربانی، بهروز نوروزی‌فرد، سعید کریمی، مهران امیری، سجاد جعفری، مسلم مجدمی، محمد بلبلی، فرید بهزادی‌کریمی، ساسان حسینی، میرهادی میرجوان را در ترکیب اصلی خود قرار داده بود.

همچنین فرهاد مجیدی با ترکیب رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، مهدی مهدی‌پور(90 سعید مهری)، سبحان خاقانی(46 سیداحمد موسوی)، فرشید اسماعیلی(85 داریوش شجاعیان)، آرش رضاوند(61 مسعود ریگی)، بابک مرادی، آرمان رمضانی(46 ارسلان مطهری) و مهدی قایدی را برای رقابت با تیم نفت مسجدسلیمان ارنج کرده بود.

محمد حسین ترابیان به همراه حسن انتظاری، محمد صالح عرب آبادی و سعید رحیمی مقدم گروه داروی این دیدار را تشکیل داده بودند و علیرضا یزادنی نیز نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.

در این دیدار میرهادی میرجوان در دقیقه(64) و ساسان حسینی(73) از نفت مسجدسلیمان با کارت زرد داور جریمه شدند.

لازم به ذکر است که تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 28 امتیاز موقتا در رده سیزدهم باقی ماند و استقلال با 53 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر بیستم جای دارد.

 

نظر شما