امروز منتشر شد:

پیام استاندار خوزستان به مناسبت سالروز شکست حصر سوسنگرد

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۳:۰۷:۱۵
کد خبر: ۱۲۶۲۴۹۳
پیام استاندار خوزستان به مناسبت سالروز شکست حصر سوسنگرد
استاندار خوزستان به مناسبت ۲۶ آبان سال روز حماسه شکست حصر سوسنگرد پیامی منتشر کرد.
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان امروز چهارشنبه 26 آبان ماه جاری، به مناسبت سالروز شکست حصر سوسنگرد پیامی صادر کرد.
متن پیام  استاندار خوزستان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۶ آبان سالروز حماسه شکست حصر سوسنگرد یادآور رشادت ها و جانفشانی های نیروهای جان برکف ارتش و سپاه و صبر و ایستادگی مردم مقاوم و غیور سوسنگرد است که آن را به دژی مستحکم در برابر دشمن متجاوز بعثی تبدیل نمودند.

اهمیت شکست حصر سوسنگرد در کلام امام راحل عظیم الشان(ره) متبلور است آنجا که ایشان با صدور فرمانی تاریخی در شب ۲۶ آبان‌ماه فرمودند"تا فردا سوسنگرد باید آزاد شود" و این حماسه با مدیریت و نقش بی‌بدیل"مقام معظم رهبری" به عنوان نماینده حضرت امام در شورای عالی دفاع و رشادت‌های شهید چمران و پایمردی فرماندهان و رزمندگان دلاور در کنار عشایر بومی و غیور عرب و بسیج نیروهای پاسدار و مردمی که از استان آذربایجان، فارس، خوزستان و لرستان خود را به منطقه رسانده بودند صورت پذیرفت و سوسنگرد به"شهر عاشقان شهادت" مشهور شد.

یاد و خاطره ایستادگی و استقامت سوسنگرد و یاد و خاطره همه شهدای دفاع مقدس از جمله شهیدان از جمله فرماندهان شجاع، شهید"علی غیور اصلی" و شهید"علی تجلایی" را گرامی داشته و بر زنان و مردان صبور، فداکار و مقاوم آن دیار که اسوه فداکاری و استقامت و وطن دوستی هستند درود می فرستم.

 

صادق خلیلیان

استاندار خوزستان

 

نظر شما