خروجی مصوبه های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید مشهود باشد

۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۲:۲۳
کد خبر: ۱۲۶۵۱۷۴
خروجی مصوبه های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید مشهود باشد
سرپرست فرمانداری شادگان پیشگیری را اولویت نخست کار مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: خروجی مصوبه های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستای پیشگیری باید موثر و مشهود باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور ظهر امروز سه شنبه(دوم آذر ماه 1400) در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شادگان با تاکید بر انجام اقدام های پیشگیرانه برای آگاه سازی جامعه در راه مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: اقدام های عملی در پیشگیری و اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر باید بر اساس برنامه ریزی و به صورت هدفمند دنبال شود تا نتیجه مطلوب به دست آید.

او با تاکید بر شناسایی مناطق آلوده و اولویت بندی آن برای پیشگیری و مقابله با اعتیاد، گفت: باید برای انجام این مهم از همه ظرفیت های اجتماعی و همچنین دستگاه های اجرایی همچون اطلاعات، فرماندهی انتظامی، سپاه، آموزش و پرورش، بهزیستی، دانشگاه ها، کمیته امداد امام خمینی(ره) و فنی و حرفه ای بهره لازم را برد.

سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان افزود: همه دستگاه‌های متولی باید با جدیت موضوع پیشگیری و اقدام های فرهنگی برای مبارزه با مواد مخدر و آثار مخرب آن در جامعه را مد نظر داشته باشند.

صبری پور بیان کرد: آموزش مهمترین راهکار مبارزه با مواد مخدر است همانطور که در موضوع ویروس کرونا اقدام های آموزشی خوبی انجام شده، لذا ارایه آموزش‌های لازم و آگاه سازی عمومی در خصوص آسیب‌های مواد مخدر باید از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی انجام شود.

نماینده عالی دولت در شادگان در پایان اضافه کرد: خروجی مصوبه های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شادگان در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های ناشی از اعتیاد جامعه باید موثر و مشهود باشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز