آخرین جزییات حادثه تصادف زنجیره ایی محور بهبهان - رامهرمز

۱۴۰۰/۱۰/۲۰ - ۱۴:۵۲:۵۳
کد خبر: ۱۲۸۴۶۰۵
آخرین جزییات حادثه تصادف زنجیره ایی محور بهبهان - رامهرمز
رییس پلیس راه خوزستان جزییات حادثه برخورد زنجیره ایی امروز 59 خودرو محور بهبهان- رامهرمز را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی در خصوص جزییات تصادف زنجیره‌ای صبح امروز در محور بهبهان - اهواز اظهار کرد: حدود ساعت ۷:۴۰ امروز(۲۰ دی‌ماه) خبر تصادف در کیلومتر ۱۰ محور بهبهان – اهواز، اطلاع‌رسانی شد.

او گفت: این حادثه در دو لاین مخالف رخ داده بود؛ در یک لاین ۹ خودرو با هم برخورد کرده‌ بودند که تصادف این خودروها خسارتی بود و در لاین مخالف در فاصله حدود ۲۰۰ متری، حدود ۵۰ خودرو با هم تصادف کرده‌ بودند که در پی این حادثه سه دستگاه خودرو دچار حریق شدند و در یکی از این خودروها یک خانواده سه نفره  و یکی از سرنشینان یکی دیگر از خودروها(سمند) در صحنه فوت کردند.

رییس پلیس راه خوزستان افزود: تا کنون چهار نفر در صحنه فوت کرده‌اند که نیروهای اورژانس و هلال احمر نیز مصدومان را به بیمارستان‌ها اعزام کردند.

دولتشاهی بیان کرد: فعلا آمار دقیقی از تعداد مصدومان در دست نیست و در حال بررسی این موضوع هستیم اما بر اساس گزارش‌های اولیه تا کنون حال مصدومان خوب اعلام شده است.

مقام عالی پلیس راهور خوزستان با بیان اینکه این مسیر پس پاکسازی بازگشایی شد، اضافه کرد: خودروهایی که اسیب جدی دیده بودند، به پارکینگ منتقل شدند.

او ادامه داد: شاهد مه‌آلودگی شدید در این محور و همه محورهای خوزستان هستیم و طی روزهای گذشته نیز شاهد وقوع چنین حوادثی در محورهای خوزستان بودیم.

رییس پلیس راه خوزستان در پایان افزود: این حادثه به دلیل عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله طولی رخ داده و خطای انسانی در این اتفاق مشهود است، اما بررسی دقیق حادثه در دست دست اقدام است.

لازم به ذکر است که در این حادثه چهار نفر در صحنه جان باختند و یک نفر نیز پس از انتقال به مرکز درمانی بر اثر شدت جراحت های وارده درگذشت. حال دو نفر نیز وخیم گزارش شده است.

طبق آخرین اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، تعداد مصدومان این حادثه به 40 نفر رسیده است که در دو بیمارستان شهیدزاده و تامین اجتماعی بستری شده اند.(اینجا)/انتهای پیام

 

نظر شما