نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی: توسعه و تکمیل زنجیره تولید فولاد اُکسین فرصتی برای اشتغال جوانان بومی است

۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۱:۲۳
کد خبر: ۱۲۸۶۰۷۴
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی: توسعه و تکمیل زنجیره تولید فولاد اُکسین فرصتی برای اشتغال جوانان بومی است
سید کریم حسینی گفت: طرح توسعه و تکمیل زنجیره تولید فولاد اکسین خوزستان فرصت خوبی برای اشتغال جوانان بومی به ویژه متخصصین این حوزه است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید کریم حسینی پس از بازدید از مجتمع فولاد اُکسین خوزستان در نشستی با حضور رییس و برخی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور، برخی نمایندگان و مدیران استانی در محل این مجمع فولادی، اظهار کرد:  موضوع طرح توسعه و تکمیل زنجیره تولید فولاد اُکسین فرصت خوبی برای اشتعال جوانان بومی و به ویژه متخصصین در حوزه فولاد و صنعت است.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: از مدیران تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی که ۶۰ درصد سهام این شرکت را دارند خواستاریم به تحقق این طرح کمک کنند. این کار مقدماتش فراهم و پیمانکار، تجهیز کارگاه و مناقصه آن‌ نیز انجام شده است و این فرصت ضروری برای خوزستان است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در پایان از کمیسیون اجتماعی مجلس خواست که این طرح را در غالب یکی از مصوبه های سفر خود به استان خوزستان به تصویب برسانند./انتهای پیام

 

 

 

 

نظر شما