رجبی: با نهایت تمرکز و انگیزه به مصاف الاهلی می‌رویم

۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۸:۱۷
کد خبر: ۱۳۲۲۶۴۴
رجبی: با نهایت تمرکز و انگیزه به مصاف الاهلی می‌رویم
مربی تیم فولاد گفت: باید با تمام تمرکز و انگیزه در این دیدار حاضر شویم. شباب الاهلی امارات تیم پرستاره و قدرتمندی است اما ما هم فولادیم و تا ثانیه آخر خواهیم جنگید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حمیدرضا رجبی در خصوص دیدار تیمش مقابل الغرافه قطر اظهار کرد: اول از هر صحبتی این صعود را به مردم ایران و هواداران‌مان تبریک می‌گویم، کار بزرگی انجام شده و خوشحالیم که هواداران از این عملکرد راضی هستند. مسابقه خیلی سختی برابر الغرافه بود و در همان نیمه‌نخست رقابت کاملا در اختیار ما بود و قبل از گل موقعیت‌هایی ‌داشتیم و کاملا توپ و زمین در اختیار ما بود.

او گفت: تیم حریف در نیمه نخست صاحب هیچ موقعیتی نبود و فکر ‌می‌کنم‌ اگر خوش‌شانس بودیم حداقل دو گل می‌زدیم.

مربی تیم فولاد ایران افزود: در نیمه دوم مسابقه احساسی و انتحاری تیم الغرافه که برای صعود تنها نیازمند برد بود، باعث شد که ما عاقلانه رقابت کنیم و توانستیم خیلی خوب تیم حریف را کنترل کنیم و حتی موقعیت برای گل بعدی هم داشتیم که کم دقت  بودیم.

رجبی در پایان بیان کرد: مسابقه ها هنوز تمام نشده و در دیدار آخر باید به مصاف شباب الاهلی برویم. باید با تمام تمرکز و انگیزه در این دیدار حاضر شویم. شباب الاهلی امارات تیم پرستاره و قدرتمندی است اما ما هم فولادیم و تا ثانیه آخر خواهیم جنگید و ان‌شالله به مانند پنج دیدار قبل با بالاترین تمرکز و انگیزه به میدان می‌رویم.

لازم به ذکر است که فولاد در آخرین دیدار‌ مرحله گروهی خود بامداد چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه جاری از ساعت 00:45 در ورزشگاه امیر عبدالله فیصل شهر جده به‌ مصاف شباب الاهلی امارات خواهد رفت./انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز