سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر:

کارگاه خبرنویسی در بندر ماهشهر برگزار شد

۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۳:۳۳:۲۴
کد خبر: ۵۲۲۲۱۸
کارگاه خبرنویسی در بندر ماهشهر برگزار شد
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر گفت: کارگاه خبرنویسی مقدماتی پنجشنبه، بیست و هشتم بهمن ماه، در شهرستان بندرماهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر، با اشاره به ضرورت ارتقای سطح کیفی تولیدات خبری در این شهرستان اظهار کرد: این کارگاه با هدف آشنایی با اصول خبرنگاری حرفه ای و نحوه خبر نویسی با تدریس زینب شریفی، مدرس دانشکده خبر اهواز برگزار شد.

وی افزود: آشنایی با تنظیم حرفه ای خبر، تبادل تجربه بین خبرنگاران محلی و کارشناسان روابط عمومی ها و ارائه راهکار و پیشنهاد برای تاثیرگذاری مثبت بر مسائل شهرستان از دیگر اهداف برگزاری این دوره است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر ضمن تاکید بر فعال بودن رسانه های بندر ماهشهر بیان کرد: شرکت کنندگان این کارگاه شامل خبرنگاران، روابط عمومی ها و افراد علاقمند به حرفه خبرنگاری هستند.

مصطفایی از برگزاری دوره های تخصصی تر در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: با توجه به استقبال روابط عمومی ها و اصحاب رسانه، اداره ارشاد بندر ماهشهر با همکاری فرمانداری و دیگر ارگان ها قرار است دوره های تکمیلی خبرنگاری و سوادرسانه ای در شهرستان برگزار کند.

لازم به ذکر است، طی دو سال گذشته این اولین کارگاه خبری است که با حضور روابط عمومی ها و خبرنگاران در بندر ماهشهر برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز