سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با گلایه از داوری طرح سوال کرد:

چرا توپ ما پنالتی گرفته نشد/ چرا عبدالله کرمی سه کارته شد

۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۳:۵۸:۴۷
کد خبر: ۵۲۲۲۲۸
چرا توپ ما پنالتی گرفته نشد/ چرا عبدالله کرمی سه کارته شد
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به چه دلیل توپ ما پنالتی گرفته نشد و یا چه دلیلی داشت که عبدالله کرمی سه کارته شد و بازی بعد را از دست داد؟

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی برنا از اهواز، نعیم سعداوی پس از تساوی تیمش در برابر گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: با شناخت مناسبی از حریف در برابر گسترش وارد میدا شدیم ولی حریف مهره های خوبی در اختیار داشت و موقعیت های مناسبی برای تیم خود خلق می کنند.

وی ابراز تأسف کرد: متأسفانه در چند بازی اخیر تیم ما موقعیت های زیادی خراب می کند و خیلی سخت است که گل می خوریم ولی به سختی موقعیت های بی شمار خود را به گل تبدیل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: برای این تساوی خیلی ناراحتم چون لیاقت بردن این بازی را داشتیم.

سعداوی با انتقاد از داوری گفت: سه امتیاز این بازی به راحتی از دست ما رفت ولی قضاوت داور نیز در از دست رفتن این امتیاز مؤثر بود.

وی در ادامه طرح سوال کرد: به چه دلیل توپ ما پنالتی گرفته نشد و یا چه دلیلی داشت که عبدالله کرمی سه کارته شد و بازی بعد را از دست داد؟

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گلایه کرد: در قضاوت دخالت نمی کنم ولی حق ما است که اعتراض کنیم ولی بعد شکایتمان می کنند. خیلی از این وضع ناراحت هستم.

سعداوی در ارتباط با اشتباه وحید طالب لو در این بازی گفت: وحید بازیکن قابل اعتنایی برای ما است که خیلی هم کمک کرده ولی او هم مثل هر بازیکنی اشتباه می کند.

سرمربی فولاد خوزستان در ارتباط با بازی نکردن چاگو و اهل شاخه نیز عنوان کرد: بازی نکردن این دو دلیل خاصی ندارد و ما بر اساس ترکیب و نوع بازی خود بازیکنان ترکیب اصلی را انتخاب می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز