مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز:

خلق موقعیت های خوبی داشتیم/ باید پیروز میدان می شدیم

۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۴:۲۳:۰۸
کد خبر: ۵۲۲۲۳۶
خلق موقعیت های خوبی داشتیم/ باید پیروز میدان می شدیم
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: به خوبی خلق موقعیت کردیم ولی متاسفانه این بازی که می توانست با پیروزی ما پایان یابد با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی برنا از اهواز، امیر بهمن خداکرم پس از تساوی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: هر دو تیم با کارهای سرعتی به دنبال ارائه یک بازی خوب و پیروزی در این میدا بودند.

وی افزود: با وجود هوای بسیار سرد این روزهای تبریز، تمرینات فراوانی برای کسب پیروزی در این بازی انجام دادیم تا بتوانیم روند رو به رشد خود در این فصل را حفظ کنیم.

مربی تیم گسترش فولاد تبریز تصریح کرد: در دقایق آخر به علت بی دقتی مدافع با تجربه خود به سادگی دروازه ما باز و پیروزی خوبی را از دست دادیم.

خدارحمی بیان کرد: فولاد هم برای این بازی فرصت های خوبی را خلق کرد و ما نیز به خوبی خلق موقعیت کردیم ولی متاسفانه این بازی که می توانست با پیروزی ما پایان یابد با تساوی به پایان رسید.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: البته مساوی در برابر فولاد خوزستان آن هم در اهواز نتیجه بدی نیست ولی ما با کسب پیروزی در این بازی می توانستیم به کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز