رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز:

بی احتیاطی در استفاده از لوازم گاز سوز موجب انفجار شد

۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۰:۲۷:۰۶
کد خبر: ۵۶۰۰۹۴
بی احتیاطی در استفاده از لوازم گاز سوز موجب انفجار شد
رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز گفت: بی احتیاطی در استفاده از لوازم گاز سوز موجب انفجار و مصدومیت چهار نفر شد.

مقصود حق شناس در گفتگو با خبرنگار برنا از اهواز اظهار کرد: شهروندان منطقه پردیس با تماس با سامانه 125 مرکز ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی انفجار یک باب منزل مسکونی را اطلاع رسانی کردند.

وی افزود: پس از تماس شهروندان بی درنگ یک تیم متشکل از یک دستگاه خودرو نردبان، یک دستگاه خودرو نجات و سه خودرو اطفاء حریق از نزدیکترین ایستگاه به محل حادثه اعزام و به رغم ترافیک سنگین چهار دقیقه بعد در محل حاضر شدند.

رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز بیان کرد: هنگام ورود نیروهای اعزامی به محل حادثه مشاهده شد که به دلیل شدت انفجار درب و پنجره ها شکسته شده که موجب مصدوم شدن چهار تن از هموطنان عزیزمان شد که بر اساس گزارش عوامل اورژانس 115 حال یکی از مصدومین وخیم اعلام شده است.

حق شناس تصریح کرد: کلیه نیروهای امدادی حاضر در محل حادثه پس از ایمن سازی محل با اعلام پایان ماموریت به عملیات خود پایان دادند. لازم است شهروندان هنگام خروج از منزل، از بسته بودن شیر اصلی گاز اطمینان حاصل کنند.

خبرنگار: ثائره حیاتی

 

نظر شما