معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

ارسال صندوق سیار برای انتخابات نظام پزشکی اهواز

۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۳:۲۵:۰۹
کد خبر: ۵۸۹۴۸۴
ارسال صندوق سیار برای انتخابات نظام پزشکی اهواز
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: برای برگزاری انتخابات نظام پزشکی اهواز در برخی از شهرستان های تابعه دانشگاه نیز صندوق سیار ارسال شده که هندیجان و باغملک از آن جمله هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ساسان موگهی شامگاه جمعه در جریان برگزاری انتخابات نظام پزشکی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات نظام پزشکی در کشور خیلی مهم و بزرگترین انتخابات یک مجموعه صنفی محسوب می شود و با توجه به اینکه همه مردم لاجرم با حوزه سلامت سر و کار دارند در نتیجه این انتخابات نیز بسیار مهم است.

وی ادامه داد: در بحث حوزه سلامت هم حاکمیت دخیل است، هم مردم نیاز به خدمات دارند و در عین حال نیز ارائه دهندگان این چنین خدماتی مثل پزشکان، داروسازان، دندانپزشکان و پیراپزشکان با حوزه سلامت مرتبط و نقش آفرینی می کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: تنظیم روابط بین سه ضلع مثلث حوزه سلامت (حاکمیت، مردم و ارائه دهندگان خدمات) را نظام پزشکی به عنوان یک تشکل صنفی بر عهده دارد.

موگهی تصریح کرد: امسال بحث الکترونیکی شدن انتخابات پیش آمد که با زحمات زیاد و امنیت خیلی بالا روند آن رو انجام دادیم؛ دو ماه است که همکاران در وزارتخانه و دانشگاه علوم پزشکی اهواز به بارگذاری اطلاعات مشغول هستند ولی در میانه راه برگزاری انتخابات از سوی وزارت اعلام شد که انتخابات فقط به صورت دستی باید انجام شود.

وی یادآور شد: امروز شاهد به بار نشستن انتخابات به صورت الکترونیک و همچنین حضوری بودیم که در نهایت با این اعلام وزارتخانه همه انتخابات را به صورت دستی برگزار کردیم انتخابات در حوزه جغرافیایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با هشت حوزه به صورت تلفیقی (الکترونیک ـ دستی) برگزار شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: برای برگزاری انتخابات نظام پزشکی اهواز در برخی از شهرستان های تابعه دانشگاه نیز صندوق سیار ارسال شده که هندیجان و باغملک از آن جمله هستند.

موگهی اضافه کرد: استقبال از این دوره انتخابات بسیار خوب و حتی بیش از انتظارمان بود؛ از قبل پیش بینی حضور گسترده را داشتیم و به همین دلیل تعداد نیروی انسانی کافی را از همکاران دانشگاه ها و شبکه های بهداشت و درمان بسیج کردیم.

وی تشریح کرد: هفت هزار و ۳۹ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز حائز شرایط رأی دهی در انتخابات نظام پزشکی هستند ۲۱۸ نفر کاندیدا در ۶ گروه شغلی متفاوت داریم که از بین آنها ۹۴ نفر باید در حوزه جغرافیایی دانشگاه علوم پزشکی اهواز انتخاب شوند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان خبر داد: نتایج انتخابات آخر امشب اعلام و هیئت نظارت فردا در دبیرخانه هیئت نظارت و اجرایی آن را تأیید می کنند.

نظر شما