استاندار خوزستان:

آمادگی مرزهای خوزستان برای تردد زائران اربعین/ صادرات از مرز شلمچه متوقف نمی شود

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۵:۴۳
کد خبر: ۶۲۹۱۲۲
استاندار خوزستان ضمن تاکید بر آمادگی دستگاه های خدمات رسان و اجرایی برای تردد زائران از ازمرز های استان گفت: سعی می کنیم صادرات از مرز شلمچه متوقف نشود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد اربعین گفت: طبق آخرین بررسی های انجام شده هماهنگی های لازم در مرزهای شلمچه و چذابه انجام و هر دو مرز آماده استقبال از زائران حسینی هستند.

وی تاکید کرد: دستگاه های مختلف کارهای خود را خوب انجام دادند و خدمت رسانی به مردم در مسیر تردد زائران به سمت کشور عراق در حال انجام است. کلیه پارکینگ ها، راه ها، محل مواکب، پایانه های مرزی، همه آماده هستند و مشکل خاصی وجود ندارد.

شریعتی تاکید کرد: نهادهای امدادرسان مثل هلال احمر و اورژانس از آمادگی لازم را برای خدمات رسانی به زائران حسینی برخودار هستند. تنها مشکل موجود کندی ارسال پاسپورت ها به کنسولگری عراق از سوی اداره پست است که با پیگیری های انجام شده، قرار است رفع شود.

استاندار خوزستان با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی که امسال از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد، اظهار کرد: صادرات در مرزهای شلمچه و چذابه در جریان است. هرچند به دلیل تردد زائرین این روند کند شده ولی اگر طرف عراقی همکاری لازم را داشته باشد؛ تأکید داریم تا به هیچ وجه مرزهای استان برای صادرات، مسدود نشوند.

شریعتی عنوان کرد: امسال معاون امنیتی و انتظامی استانداری رایزنی‌هایی با مقامات در مرز شلمچه داشته است و این قول داده شده صادرات از مرز شلمچه متوقف نشود؛ اگرچه به انجام صادرات از هر دو مرز امیدوار هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز