خطیب جمعه شادگان:

حماسه ۹ دی جلوه بصیرت‌افزایی ملت ایران است

۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۳۱:۳۸
کد خبر: ۶۵۵۸۲۶
حماسه ۹ دی جلوه بصیرت‌افزایی ملت ایران است
خطیب جمعه شادگان گفت: حماسه ۹ دی جلوه بصیرت‌افزایی ملت ایران است .

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شادگان که در محل مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) برگزارشد، ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهارکرد: تقوا بزرگترین مانعی در برابر انجام گناه است زیرا زندگی بدون داشتن تقوا زندگی درستی نخواهد بود.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت افزود: حماسه این روز یک پاسخی دندان‌شکنی به‌دشمنان و استکبار جهانی داده شد.

خطیب جمعه شادگان تصریح کرد: فتنه سال ۱۳۸۸ با درایت رهبر معظم انقلاب تمام نقشه های دشمنان را خنثی شد.

وی در ادامه خطبه های خود با اشاره به رحلت جانسوز حضرت فاطمه معصومه (س) دخت موسی بن جعفر (ع) دهم ربیع الثانی سال 201 هجری قمری افزود: شخصیت و منزلت حضرت فاطمه معصومه(س) را الگو برای همه زنان جامعه اسلامی دانست و گفت: شفاعت و کرامت از ویژگی‌ها و فضائل بارز ایشان است.

حجت الاسلام شرفی فراز دیگری از خطبه های خود ضمن تبریک فرا‌رسیدن سال جدید میلادی گفت: امیدواریم در این سال جدید میلادی شاهد صلح ، آرامش وثبات ملت ها باشیم.

خطیب جمعه شادگان در پایان خطبه های خود با اشاره به 13 دی ماه سالروز ابلاغ پیام رهبر کبیر انقلاب به آقای گورباچف رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق گفت: بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران در این پیام تاریخی چند موضوع مهم و اساسی را مطرح کردند که این پیام را از یک مهم‌ ترین و اساسی ‌ترین اقدام امام راحل(ره) در امر صدور انقلاب و مهم‌ ترین هشدار نسبت به روند اصلاحات شوروی در این دوره دانست. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز