اظهار نظر مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در خصوص تحریم های آمریکا

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۶:۳۵
کد خبر: ۷۱۶۸۰۵
اظهار نظر مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در خصوص تحریم های آمریکا
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب گفت: خروج آمریکا از برجام و تحریم های بیگانگان هیچ تاثیری بر تولید نفت ایران ندارد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، بیژن عالیپور در نشست با مدیران فنی و تولید این شرکت ضمن بیان این مطلب اظهار : در دوران تحریم، کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب به عنوان بزرگ ترین تولید کننده نفت خام کشور با عزم و اراده وصف ناشدنی ، توانستند ضمن رکورد زنی، تولید نفت کشور را به دوران قبل از تحریم ها برگردانند که این امر مهم کارشناسان نفتی دنیا را شگفت زده کرد.

وی افزود: کارکنان خدوم شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب در جنگ تحمیلی با ایثار و مقاومت خود اجازه ندادند تا تولید و صادرات نفت حتی یک روز قطع شود تا جریان حیاتی اقتصاد به عنوان رگ حیاتی مقاومت در مقابل دشمن برقرار بماند.

عالیپور گفت: این پولادمردان که دیروز در عرصه حماسه و مقاومت و ایثار در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند، امروز و در عرصه جنگ اقتصادی که دشمنان این مرز و بوم به راه انداخته اند نیز با صلابت تر از گذشته در راستای شکوفایی اقتصادی ایران اسلامی گام بر می دارند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بیان کرد: امروز استکبار جهانی با خروج از برجام و فشار به اقتصاد ایران در صدد تضعیف اقتصادکشور است اما اراده پولادین کارکنان صنعت نفت ، آمال و آرزوهای شوم آنان را نقش برآب خواهد کرد.    
نظر شما