فوتبال آبادان؛

سه بازی دو امتیاز/قصه نفت بی فوروارد ادامه دارد

۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۰۱:۱۹
کد خبر: ۷۳۹۲۳۸
سه بازی دو امتیاز/قصه نفت بی فوروارد ادامه دارد
صنعت نفت آبادان عملا در این فصل با از دست دادن بازیکنان خارجی خود خلع سلاح شده است.

هفته ی سوم لیگ برتر فوتبال کشور جام گرامیداشت امام رضا(ع) در حالی برای صنعت نفت آبادان به پایان رسید که اولین باخت این فصل را در کنار تساوی‌های پی در پی دو هفته ی قبل دشت کرد. این نتیجه در حالی رقم می‌خورد که باز هم شاهدیم آبادانی‌ها بدون مهاجم نوک پا به این دیدار گذاشتند، یا بهتر بگوییم این تیم اصلا مهاجم ندارد.

از سویی بهنام برزای عصبی، نا آماده و بی انگیزه که در پست غیر تخصصی خود به عنوان مهاجم در این هفته ها به خدمت گرفته شده است، هرگز نتوانسته است انتظارات را بر آورده سازد.

صنعت نفت آبادان عملا در این فصل با از دست دادن بازیکنان خارجی خود خلع سلاح شده است. از طرفی اختلاف ریالی و دلاری جاسم کرار با باشگاه هر نتیجه ای که داشته است برآیند آن عدم حضور این بازیکن تاثیر گذار عراقی در ترکیب طلایی پوشان است.

سران این باشگاه می بایست هرچه سریعتر نسبت به جذب فوروارد تا زمان پایان مهلت نقل و انتقالات چاره ای بیاندیشند. شوت‌های بی هدف و بی کیفیت اکبر ایمانی، عدم استفاده ی مناسب از ضربه های ایستگاهی، وجود ناهماهنگی بین خطوط دفاع و دروازبان نفتی ها در بازی امروز شرایطی را رقم زد که این تیم با تنها دو امتیاز به جمع قعر نشینان در جدول رقابت‌ها بپیوندد.

کادر فنی باشگاه باید هرچه سریعتر باید نسبت به ریکاوری و پوشش نقاط ضعف این تیم به فکر چاره باشند تا قبل از عادت کردن طلایی پوشان به کسب نتیجه ی مساوی و باخت در جریان رقابت‌ها بتوان شرایط بازگشت آنها را به جدول مسابقات مهیا سازد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز