سنجش ۲۵۰۰ نوآموز بدو ورود به دبستان در شادگان

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۳۲:۱۹
کد خبر: ۷۳۹۹۷۲
سنجش ۲۵۰۰ نوآموز بدو ورود به دبستان در شادگان
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: تاکنون حدود دو هزار و ۵۰۰ نوآموز بدو ورود به دبستان در دو پایگاه سنجش شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، سعید حاجیان امروز در حاشیه بازدید از پایگاه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی  نوآموزان بدو ورود به دبستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سنجش در دوره ابتدایی یک هدایت تحصیلی است این هدایت تحصیلی همانند دوره دبیرستان است که دانش آموز با استفاده از درک توانایی ها می توانند موفق باشد.

وی هدف از اجرای این طرح را مداخله به هنگام برای شناسایی و ارجاع نو آموزان دارای اختلالات مختلف برای حل مشکل آنها ،قبل از ورود به دبستان عنوان کرد و افزود: این اقدام در رشد ،توسعه و افزایش یادگیری نوآموزان بدو ورود در دبستان بسیار موثر است.

سرپرست فرمانداری شادگان اضافه کرد: پایگاه سنجش باید نوآموز را با همه نارسایی‌ها، مشکلات و توانایی‌ها شناسایی کند تا مدیر مدرسه به همراهی معلم مربوط با شناخت کافی از دانش آموز، تحصیل را برای آن ها تسهیل کنند.

وی با تاکید بر اینکه عدم شناسایی و توجه به مشکلات جسمی و ذهنی کودکان می‌تواند سلامت کودکان را به مخاطره بیندازد، گفت: همچنین عدم سنجش سلامت دانش‌آموزان بدو ورود به دبستان سبب ایجاد مشکلات تحصیلی و رفتاری برای دانش‌آموزان می‌شود.

حاجیان درپایان متذکر شد: تشخیص و شناسایی به‌موقع نارسایی‌های جسمی، کمک به بهبود کیفی آموزش، ارزیابی وضعیت ذهنی کودکان بدو ورود به دبستان و کنترل برخی از عوامل موثر بر افت تحصیلی از اهداف اصلی اجرای طرح سنجش سلامت دانش‌آموزان بدو ورود به دبستان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز