جام حذفی فوتبال ایران؛

حذف نیم ملی در آبادان/آغاز غول کُشی صنعت نفت آبادان

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۰:۴۵:۲۲
کد خبر: ۷۵۳۱۵۷
حذف نیم ملی در آبادان/آغاز غول کُشی صنعت نفت آبادان
صنعت نفت آبادان در یک بازی حساب شده و هجومی توانست تیم پرستاره و ملی پوش تراکتورسازی را از جام حذفی فوتبال ایران حذف کند

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، در چارچوب رقابت های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم صنعت نفت آبادان از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه تختی میزبان تراکتورسازی تبریز بود که موفق شد در دقیقه ۴۲ با ضربه پنالتی کرار جاسم به گل برسد ولی قبل از پایان نیمه اول آنتونی استوکس از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشید.

در نیمه دوم بازیکنان تراکتورسازی هجومی‌تری بازی کردند و موفق شدند در دقایق ۵۸ و ۶۲ توسط دانیال اسماعیلی‌فر و استوکس دو گل بزنند و در آستانه بُرد ارزشمندی قرار بگیرند ولی برزیلی ها در ۱۰ دقیقه پایانی با درخشش کرار جاسم به بازی باز گشتند و توانستند بازی را به وقت‌های اضافه بکشند.

در دقیقه ۸۱ جاناتان بالوتلی، بازیکن برزیلی و تعویضی نفت آبادان، روی سانتر کرار جاسم دروازه تراکتورسازی را باز کرد و در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیز هافبک عراقی صنعت نفت دوباره از روی نقطه پنالتی دروازه تیم تراکتورسازی تبریز را باز کرد تا برنده این دیدار در وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی مشخص شود.

در دو نیمه وقت اضافه بازی، این صنعت نفت آبادان بود که بارها حملات خطرناکی را روی دروازه تراکتورسازی طراحی کرد، اما در پایان 120 دقیقه بازی با تساوی 3-3 به پایان رسید.

در ضربات پنالتی صنعت نفت آبادان توانست با نتیجه 4 بر 3 تراکتور سازی را شکست دهد و از جام حذف کند.

همچنین با تشخیص سرخیو، محمد دریس، وفا هخامنش، عقیل کعبی، سیروان قربانی، فردین عابدینی(45 بهنام برزاری)، حسین ساکی(94 محمد قریشی)، طالب ریکانی(59 بالوتلی)، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی(77 محمدرضاغبیشاوی)، میلاد جهانی و کرار جاسم ترکیب بازیکنان صنعت نفت را در این بازی تشکیل داد.

توشاک نیز  در این بازی با، محسن فروزان، محمد طیبی، علی عبدالله‌زاده، محمدرضا مهدی‌زاده، رضا شربتی، علیرضا نقی‌زاده، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر(۷۴- احسان پهلوان)، یوکیا سوگیتا(۶۳- اشکان دژاگه)، لی اروین(۵۰- مسعود شجاعی)، آنتونی استوکس روروی صنعت نفت آبادان صف آرایی کرد.

در همین حل قضاوت این دیدار بر عهده بیژن حیدری با کمک‌های بابک داوری، محمد عطایی و یاسر همرنگ و نظارت ابراهیم میرزابیگی برگزار شد.

لازم به ذکر است که با توجه به صعود پارس جم جنوبی در مقابل پیکان؛  پارس جم حریف یک هشتم نهایی صنعت نفت آبادان شد.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز