جام حذفی فوتبال ایران؛

باهوش و منطقی بازی کردیم/کار جدی می‌کنیم و نگاهمان در آینده به جوانان است

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۱:۰۸:۱۰
کد خبر: ۷۵۳۱۵۹
باهوش و منطقی بازی کردیم/کار جدی می‌کنیم و نگاهمان در آینده به جوانان است
پائولو سرخیو گفت: بازی خیلی سختی بود اما پیروزی بسیار خوبی به دست آوردیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، پائولو سرخیو سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار تیمش با تراکتور سازی تبریز در چارچوب رقابت های یک شانزدهم جام حذفی اظهار کرد: امشب مقابل تیمی منسجم و پر ستاره بازی کردیم. مربی بسیار خوب و با تجربه‌ای دارد و حتی دو بازیکن ملی پوش اش روی نیمکت نشسته بودند. تمام این موارد ارزش این برد را بیشتر می‌کند.

وی گفت: در مورد بازیمان باید بگویم باهوش و منطقی بازی کردیم. البته می‌توانیم از این هم بهتر شویم. در مواقعی کنترل بازی را از دست دادیم و متوجه شدم بازیکنانم از لحاظ روانی افت کردند. در تایم استراحت بازی با فریاد به بازیکنان گفتم از خواب بیدار شوید. تیم ما مستحق برد است. نیاز به پیروزی داریم. باید حواسمان باشد وقتی گل می خوریم تمرکزمان را از دست ندهیم و نباید افت کنیم.

سرخیو با عنوان اینکه ما و هواداران باید با هم برای موفقیت بجنگیم، افزود: بازیکنان در رختکن به من گفتند در نیمه دوم برخی هواداران به ما دشنام دادند. به هواداران می گویم امسال کار بسیار سختی داریم. پولی که دیگران دارند، ما در اختیار نداریم. مهره‌های بسیار زیادی را از دست دادیم و با این قیمت دلار نمی‌توانیم بیشتر خرج کنیم. اگر هواداران اینطور رفتار کنند سال بسیار سختی را در پیش داریم. فکر نکنم کسی دوست داشته باشد نفت آبادان سقوط کند پس باید با هم بجنگیم همه ما با هم یک تیم هستیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: کار جدی می‌کنیم و نگاهمان در آینده به جوانانی است که می‌توانند به ما اضافه شوند.

وی در خصوص عملکرد محمد دریس در دیدار مقابل نفت آبادان، توضیح داد: هر بازیکنی که در گروه ما است می‌تواند در زمین فیکس باشد. او این شانس را در بازی با سپیدرود به دست آورد و در آن مسابقه هم عملکرد خوبی از خود نشان داد. در واقع ما از کار او خوشحال و راضی بودیم. این جوان باید آرام آرام پیش برود و پایش روی زمین باشد. یعنی دچار غرور نشود.

پائولو سرخیو در پایان گفت: بعد از چند بازی یک برد خوب به دست آوردیم. فکر می‌کنم این برد یک انرژی مثبت را برای تیم ما به ارمغان آورد. به همه بازیکنان اطمینان دارم. به من می‌گفتند چرا به بازیکنان جوان بیشتر بازی نمی‌دهی؟ قبلا هم گفتم؛ باید صبر کرد.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با یک بازی هجومی و حساب شده توانست با نتیجه 7 بر 6 (در ضربات پنالتی) تراکتورسازی تبریز را شکست دهد و از جام حذف کند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز