جام حذفی فوتبال ایران؛

در تعویض بازیکنان اشتباه کردم/ از هواداران تراکتور عذرخواهی می‌کنم

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۱:۴۹:۲۲
کد خبر: ۷۵۳۱۶۱
در تعویض بازیکنان اشتباه کردم/ از هواداران تراکتور عذرخواهی می‌کنم
جان توشاک گفت: تعویض هایم در بازی اشتباه بود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، جان توشاک سرمربی تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پس از دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار کرد: امشب عملکرد خوبی داشتیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم. پس از نتیجه ۳ بر یک تغییراتی در تیم ایجاد کردیم و دو بازیکن ملی‌پوشم یعنی مسعود شجاعی و دژاگه را وارد زمین کردم. به نظرم این یک اشتباه بود و بازی را از دست دادیم. ما حتی نتوانستیم با این دو بازیکن بازی را تمام کنیم.

وی گفت: پس از اینکه مسعود شجاعی از داور دیدار کارت قرمز گرفت و اشکان دژاگه به خاطر اینکه فکر کردم شرایط بازی را ندارد، تعویض شد. در شرایط سختی قرار گرفتیم چرا که ۱۰ نفره بازی را ادامه دادیم. در آخر به تیم حریف تبریک می‌گویم ولی برای ما این نتیجه نا امید کننده بود.

توشاک درباره تعویض و واکنش اشکان دژاگه افزود: زمانی که یک بازیکن بزرگ تعویض می‌شود، مشخص است که نباید خوشحال باشد. من اشکان را درک می‌کنم که از تعویض اش ناراضی باشد.

وی تصریح کرد: از نظر من اینکه در ضربات پنالتی مقابل صنعت نفت شکست خوردیم نگران کننده نیست. مساله نگران کننده این است که ما بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم در بازی پیروز باشیم اما زمانی که دو بازیکن ملی پوش به بازی آمدند به مشکل خوردیم. من اشتباه کردم که وقتی این دو بازیکن دو هفته در کنار تیم‌مان نبودند را به بازی آوردم. من درباره دو بازیکنی صحبت می‌کنم که بسیار باتجربه هستند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پایان گفت: ما امروز دو اشتباه کردیم و بازی را به حریف دادیم. من از هواداران تراکتور عذرخواهی می‌کنم.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز پس از تساوی 3-3 در 120 دقیقه بازی، با نتیجه 4 بر 3 در ضربات پنالتی بازی را به صنعت نفت آبادان واگذار کرد و از جام حذف شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز