مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان:

اعتماد عمومی سرمایه اجتماعی هلال احمر است

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۸:۰۲
کد خبر: ۷۵۳۵۰۸
اعتماد عمومی سرمایه اجتماعی هلال احمر است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: سرمایه اجتماعی هلال احمر همین اعتماد عمومی است و باید تلاش کنیم که بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی خدادادی اظهار کرد: اعتباربخشی در سازمان ها به ویژه برای هلال احمر اهمیت بسیاری دارد و اعتبار جمعیت هلال احمر همه آحاد جامعه هستند که در زلزله کرمانشاه ثابت شد.

وی افزود: وقتی دست به انجام حرکتی اجتماعی می زنیم به اعتبار اجتماعی نیاز داریم و حضور در عرصه های اجتماعی اعتبار هلال احمر را افزایش می دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان یادآور شد: سرمایه اجتماعی هلال احمر همین اعتماد عمومی است و باید تلاش کنیم که بیشتر شود.

خدادادی گفت: در دوران دفاع مقدس از نظر جنگی تجهیزات زیادی نداشتیم اما نیروی انسانی داشتیم که ایمان داشت و تسکین آلام بشری زمینه ساز تقویت ایمان است.

وی گفت:  یکی از مؤلفه های یک فرد بشردوست اخلاص در عمل است، با توجه به این که در جامعه دینی زندگی می کنیم باید این مولفه در افراد بیشتر باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان  تاکید کرد: انسانیت ایجاب می کند به نیازمندان کمک کنیم، چون لذتی که کمک به نیازمندان دارد در هیچ کار دیگری نیست و باید در امور خیر از همدیگر سبقت بگیریم.

خدادادی تصریح کرد: این نهاد باید در امور بشردوستانه طلایه دار و پیشرو باشد و برای پیشرو بودن باید متعهد بود. منحصربه فرد بودن یکی از ویژگی های نیروهای هلال احمر است و نیروهای هلال احمر باید خارق العاده، متمایز، و متفاوت از دیگران باشند.

نظر شما