فرمانده انتظامی شهرستان آبادان خبر داد:

مردم تامین امنیت را از نیروی انتظامی می خواهند/کاهش آمار کیف قاپی در آبادان

۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۱۷:۴۳
کد خبر: ۷۶۳۳۹۷
مردم تامین امنیت را از نیروی انتظامی می خواهند/کاهش آمار کیف قاپی در آبادان
سرهنگ سید محسن تقی زاده گفت: در 6 ماهه نخست امسال کیف قاپی در آبادان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 70 درصد کاهش نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از نیروهای پلیس به عنوان حافظان امنیت جامعه یاد و اظهار کرد: طبق قانون در کشور ۲۸ دستگاه وظیفه تامین امنیت را در کشور بر عهده دارند اما انتظار مردم در تامین امنیت به نیروی انتظامی ختم می شود.

وی گفت: حفظ امنیت، پیشگیری و دستگیری مجرمان از وظایف اصلی پلیس به شمار می رود و پلیس در برابر آنچه بر عهده آن نهاده شده، متعهد است.

تقی زاده افزود: گشت های خودرویی، موتوری و انسانی پلیس در طول شبانه براساس ایجاد نظم و امنیت فعال است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش دو برابری کشف و جمع آوری سلاح خبر داد و اضافه کرد: با همراهی عشایر و مردم فهیم آبادان میزان تیراندازی ها به طور چشمگیری کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه زمان استاندارد برای رسیدن پلیس در سر صحنه ی جرم ۱۵ دقیقه است، تصریح کرد: گاهی دلائل مختلفی سبب تاخیر در رسیدن پلیس به صحنه می شود اما تلاش ما آن است که این زمان را به حداقل برسانیم.

تقی زاده با اشاره به سامانه ۱۹۷ پلیس که برای دریافت پیشنهادات و انتقادات مردم از عملکرد پلیس راه اندازی شده، یادآور شد: به منظور ارتقا فعالیت‌های پلیس مردم به طور حتم انتقادات و پیشنهادات خود را در این سامانه ثبت کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز