پیام شهردار آبادان به مناسبت اربعین حسینی:

اربعین نماد استکبارستیزی و آزادی خواهی است

۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۳:۴۷
کد خبر: ۷۷۰۶۴۰
اربعین نماد استکبارستیزی و آزادی خواهی است
حسین حمید پور گفت: در واقع نماد استکبارستیزی، استعمارستیزی، ذلت ناپذیری و آزادی خواهی عاشقان و دلدادگان امام حسین(ع) است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حسین حمیدپور شهردار آبادان در پیامی اربعین حسینی را به شیعیان جهان و بویژه شهروندان آبادان تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

سلام بر حسین، سلام بر اربعین حسینی و سلام بر اندوه‌های دل آنان که بر مزار شهدای عشق بردند و مویه نشستند.

اربعین روز زنده نگه داشتن یاد و نهضت شهیدان کربلاست. اربعین رمز ماندگاری نهضت پر بار حسینی و اعلام پایبندی به مکتب سرخ عاشوراست. روزی که پرچم سرخ پیام شهادت کربلا به دست قافله سالار کربلا حضرت زینب کبری (س) برافراشته شد، تا نهضت سرخ حسینی جاودانه بماند.

حرکت پیاده خیل مشتاقان آن حضرت یکی از جلوه‌های بسیار زیبای اربعین حسینی است که حماسه‌ای وصف ناشدنی و جلوه‌ای درک ناشدنی را می‌آفریند.

دشمنانی که زیارت مشتاقان زیادی را تحمل نمی‌کردند امروزه نظاره‌گر حرکت عظیم و سیل‌گونه و میلیونی عاشقان آن حضرت هستند. حرکتی که در واقع نماد استکبارستیزی، استعمارستیزی، ذلت ناپذیری و آزادی خواهی عاشقان و دلدادگان امام حسین (ع) است.

اینجانب فرا رسیدن اربعین حسینی ر‌‌‌ا به تمامی همشهریان گرامی و انسان های  آزاده جهان، بخصوص شیعیان و پیروان آن حضرت تسلیت عرض می نمایم. امید است از رهروان صدیق و راستین سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) باشیم.

 

 

 حسین حمید پور

 شهردار آبادان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز