دادستان آبادان خبرداد:

جزییات بازداشت عضو شورای شهر آبادان به اتهام ارتشاء

۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۰۸:۰۵
کد خبر: ۷۷۰۶۶۰
جزییات بازداشت عضو شورای شهر آبادان به اتهام ارتشاء
ناصر غلامی گفت: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر آبادان به اتهام ارتشاء با صدور قرار بازداشت موقت به زندان اعزام شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، ناصر غلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان در تشریح آخرین جزییات دستگیری یکی از اعضای شورای شهر این شهرستان اظهار کرد: بر اساس گزارشی از اداره اطلاعات شهرستان آبادان مبنی بر وقوع یکسری تخلفات و جرائم عمدتا مالی توسط اشخاصی حقیقی با هویت معلوم و با همراهی یکی از اعضاء شورای اسلامی شهر آبادان، رسیدگی قضایی به موضوع و تعقیب متهمین در دستور کار بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبادان قرار گرفت.

وی گفت: ادله و مدارک مربوطه منجمله اسناد مجعول استفاده شده توسط متهمین جمع آوری و مشخص شد که این تیم چندنفره از طریق یکی از اعضاء شورای اسلامی شهر آبادان قرارداد‌های پیمانکاری با شهرداری منعقد کرده و مبالغی از حساب‌های شهرداری تحصیل کرده اند.

غلامی با تاکید بر اینکه بررسی دقیق وجوه برداشت شده نیاز به زمان دارد، افزود: بررسی ابتدایی انجام گرفته حکایت از برداشت بیش از بیست و هفت میلیارد ریال از بیت المال دارد.

دادستان آبادان در ادامه اضافه کرد: همچنین در تحقیقات مشخص شد که اشخاص حقیقی موصوف بعد از هر پیمانی مبالغی متفاوت به عضو موصوف شورای اسلامی شهر آبادان پرداخت کرده اند. در همین رابطه اعضاء اصلی و حقیقی تیم مزبور به اتهام جعل اسناد، استفاده از اسناد مجعول و کلاهبرداری تحت تعقیب قرار گرفته و یکی از آن‌ها به همین اتهام با قرار بازداشت موقت به زندان اعزام شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: همچنین عضو موصوف شورای اسلامی شهر آبادان نیز به اتهام ارتشاء با صدور قرار بازداشت موقت به زندان اعزام و دستورات قضایی لازم به منظور جلب دیگر افراد تیم مزبور توسط بازپرس شعبه دوم صادر شده است.

غلامی در پایان درباره برخی خبر‌ها در فضای مجازی مبنی بر اینکه عضو شورا در جلسه رسمی شورا جلب شده است، عنوان کرد: جلب این فرد در محل کار بوده، اما به کیفیتی که در فضای مجازی و برخی خبرگزاری‌ها بیان شده است، نبوده است. اینکه گفته شده است جلب این عضو شورا و بازداشت او مرتبط با زمین خواری بوده، فعلا صحت ندارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز